Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Nowy Isuzu D-Max 1.9 TD LSE – rozsądna ewolucja

Nowy Isuzu D-Max 1.9 TD LSE – rozsądna ewolucja

Autor Andrzej Jedynak
Andrzej Jedynak

Kształty jakby znajome, ale Isuzu D-Max to całkiem nowe auto. Zmieniono ramę, zmodyfikowano silnik, zupełnie inaczej konstruktorzy podeszli do kwestii wyposażenia. Ale to pikap – czy na zmianach ucierpiała ładowność?

Isuzu D-Max 1.9 TD LSE
Zobacz galerię (15)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Isuzu D-Max 1.9 TD LSE
  • Nowa rama oraz zawieszenie z resorami pozwalają wozić ponad tonę towaru.
  • Podróżowanie po asfalcie możliwie jest tylko z napędem na tylne koła.
  • Seryjnie 8 poduszek w tym kolanowa kierowcy i airbag między fotelami.

SUV-y to auta dla każdego – jednemu kierowcy mogą podobać się bardziej, innemu mniej, ale pod względem techniki niewiele odbiegają już od aut osobowych. Jeździsz w trasę, po mieście lub z rodziną? Zamiast kombi możesz sobie sprawić SUV-a. Co to ma wspólnego z pikapami? Ten segment jest (i chyba pozostanie) tylko dla tych, którzy dokładnie takiego auta potrzebują – może to być zarówno uprawianie hobby, jak i ciężka praca. Bo kolosalnymi zaletami pikapów pozostają ich stosunkowo prosta budowa i świetne zdolności do jazdy poza utwardzonymi drogami. Jak połączyć to jednak z oczekiwaniami co do wyposażenia i komfortu? Spójrzcie, jak zrobiło to Isuzu w modelu D-Max najnowszej generacji.

Autor Andrzej Jedynak
Andrzej Jedynak
Powiązane tematy:IsuzuPikapIsuzu D-Max