Gruntownie odświeżony Hilux w ósmej już generacji należy do najpopularniejszych modeli w swojej klasie nie tylko w Polsce, lecz także na świecie. Auto cenione za trwałość i niezawodność oraz wyróżniające się właściwości użytkowe w ramach kuracji odmładzającej zyskało zmodyfikowany wygląd nadwozia z bardziej wyrazistym pasem przednim, jeszcze bogatsze wyposażenie oraz nowy silnik wysokoprężny.

Nowa Toyota Hilux – więcej mocy

Debiutujący w nowej odsłonie Hiluxa turbodiesel o pojemności 2,8 l dysponuje mocą 204 KM i imponującym momentem 500 Nm dostępnych w zakresie 1600-2800 obr./min. Pozwala na przyspieszanie do setki w 10 s i ma zadowalać się średnio między 9,2 a 11 l oleju napędowego na 100 km. Jednostka ta oferowana jest z manualną skrzynią 6-biegową lub z 6-stopniowym automatem. Standardem jest oczywiście w obydwu przypadkach napęd 4x4.

Gamę silnikową nowego Hiluxa uzupełnia znany z obecnej oferty turbodiesel 2.0 o mocy 150 KM. On również występuje w wariancie z 6-biegowymi przekładniami – manualną lub automatyczną oraz z napędem na tył lub 4x4.

Nowa Toyota Hilux – szeroki wybór

W nowej palecie modelu klienci mogą zdecydować się na jedną z trzech wersji nadwoziowych: z kabiną pojedynczą, półtorej kabiny oraz z podwójną, jedną z pięciu wersji wyposażeniowych: DL, DLX, SR, SR5 oraz topową Invincible, która zastąpiła oferowaną dotychczas limitowaną odmianę Dakar.

Już w bazowej DL standard obejmuje m.in. takie elementy jak: klimatyzacja manualna, 4 głośniki, system audio z wyświetlaczem i odtwarzaczem CD, system wspomagający pokonywanie podjazdów (HAC), systemy wspomagające działanie układu kierowniczego, hamulcowego i zawieszenia (ABS, EBD, BA, VSC, A-TRC, EPS), światła do jazdy dziennej, system opóźnionego wyłączenia świateł po zgaszeniu silnika (Follow me home) i dla wersji 4x4 blokada tylnego mechanizmu różnicowego. W DLX dostajemy dodatkowo m.in. centralny zamek sterowany zdalnie, elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne (podwójna kabina), elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, system Stop & Start, tempomat i kolorowy wyświetlacz na tablicy wskaźników. W SR standardem są: układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA), system wspomagający zjazd ze wzniesienia (DAC), tempomat adaptacyjny (ACC), światła przeciwmgielne LED, chromowany przedni grill, tylna kanapa dzielona i składana w proporcji 60:40, system multimedialny Toyota Touch® z ekranem dotykowym (8") obsługujący interfejsy Android Auto i Apple CarPlay. W SR5 znajdziemy ponadto: klimatyzację automatyczną, 18-calowe alufelgi z oponami 265/60 R18, system bezkluczykowego dostępu (Inteligentny kluczyk), światła główne i tylne LED, przednie i tylne czujniki parkowania, nawigację Toyota Touch® 2 with GO z 3-letnią darmową aktualizacją map.

Wersja Invincible wieńcząca paletę nowego Hiluxa w standardzie ma dodatkowo: elektryczną roletę przestrzeni ładunkowej w kolorze czarnym, czarną sportową nakładkę przestrzeni ładunkowej, dodatkowe osłony na błotnikach, system Premium Audio JBL z 9 głośnikami i subwooferem, tapicerkę skórzaną z perforacją (skóra naturalna i syntetyczna) w kolorze czarnym z szarymi elementami, podświetlenie clear blue drzwi tylnych, stopnie boczne metalowe w kolorze srebrnym, hak holowniczy (wiązka 13 pin) i 18-calowe alufelgi lakierowane na czarno z oponami 265/60 R18.

Nowa Toyota Hilux – ceny

Nadwozie z pojedynczą kabiną DL DLX SR SR5 Invincible
2.4 D-4D 150 KM 6 M/T 4×2 94 000 (115 620z)
2.4 D-4D 150 KM 6 M/T 4×4 108 100 (132 963)
Nadwozie z półtorej kabiny
2.4 D-4D 150 KM 6 M/T 4×2 100 400 (123 492)
2.4 D-4D 150 KM 6 M/T 4×4 114 400 (140 712) 126 300 (155 349)
Nadwozie z podwójną kabiną
2.4 D-4D 150 KM 6 M/T 4×4 116 100 (142 803 119 700 (147 231) 131 500 (161 745) 141 800 (174 414)
2.4 D-4D 150 KM 6 A/T 4×4 135 900 (167 157) 146 200 (179 826)
2.8 D-4D 204 KM 6 M/T 4×4 146 700 (180 853)
2.8 D-4D 204 KM 6 A/T 4×4 151 100 (185 853) 182 200 (224 106)
Skrzynie biegów: 6 M/T – 6-stopniowa manualna, 6 A/T – 6-stopniowa automatyczna. Ceny netto (w nawiasach ceny brutto) w zł