Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Ford Ranger Raptor – więcej niż pikap

Ford Ranger Raptor – więcej niż pikap

Jest Ford Ranger i jest Ford Ranger Raptor. W tej ostatniej postaci pikap Forda to nie tylko samochód do wykonywania pracy w trudnym terenie. To także wersja dla kierowców, którzy chcą się wyróżniać i zawsze potrzebują tego co najlepsze – bojowego wyglądu, mocnego silnika oraz dzielności w terenie, dzięki której samochód przedrze się przez najbardziej wymagające bezdroża.

Ford Ranger Raptor – więcej niż pikap
Zobacz galerię (16)
Auto Świat / Adam Mikuła
Ford Ranger Raptor – więcej niż pikap
  • Standardem jest 10-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów
  • Auto ma zawieszenie, które dobrze tłumi nierówności nawierzchni
  • W porównaniu z innymi wersjami Rangera prześwit wzrósł o 49 mm

Ford Ranger Raptor obecnej generacji do sprzedaży trafił w tym roku. Samochód występuje wyłącznie z podwójną kabiną, topowym 213-konnym silnikiem, a do tego w porównaniu z innymi odmianami Rangera ma zwiększony prześwit. Nadwozie wykończono potężną atrapą chłodnicy, pokaźnymi plastikowymi nakładkami na nadkolach, a ponadto nie zabrakło osłon podwozia. Całość uzupełniają potężne terenowe opony, które w połączeniu z napędem na wszystkie koła pomogą wybrnąć z każdej terenowej opresji. W porównaniu z Raptorem pozostałe odmiany Rangera (łącznie z wersją Wildtrak) prezentują się niczym zabaweczki.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji