Dwa lata później, w czerwcu 1921 r. pojawił się nowy model Citroena – B, a nieco później malutki C – 5CV. Ich produkcja, jak na ówczesne warunki była masowa, w latach 1922-26 Citroen sprzedał blisko 90 tys. modeli C w różnych odmianach.

Na początku lat 30. wprowadzono do produkcji modele C4 oraz C6, a w 1934 - model Traction Avant z przednim napędem. Jednak kryzys ówczesny ekonomiczny spowodował wielkie kłopoty właściciela firmy – Andre Citroena. W 1934 r. firmę przejął jej największy wierzyciel – Michelin.

Po II wojnie światowej hitem stał się tani samochód 2CV (wszedł do produkcji w 1949 r.), a w kategorii pojazdów dostawczych – model H. Kolejny milowy krok w rozwoju firmy to model DS zaprezentowany na salonie w Paryżu w 1955 r. Auto miało „kosmiczny" kształt karoserii, pneumatyczne zawieszenie i oferowało niedostępny w innych markach komfort.

Lata 70. to modele GS oraz CX, a 80. – BX oraz malutki AX. W latach 90. hitem i marzeniem wielu kierowców stał się superluksusowy XM (zdobył tytuł Samochodu Roku 1990). Produkowany do roku 2000 zastąpiony został luksusową limuzyną C6.

Wszystkie te modele można było podziwiać na ulicznej wystawie zorganizowanej w stulecie Citroena w XV dzielnicy Paryża przy ul. Linois – tam, gdzie sto lat temu wszystko się zaczęło.

W galerii najważniejsze w historii modele Citroena, które sfotografowaliśmy na ulicznej wystawie.