Dwa lata później, w czerwcu 1921 r. pojawił się nowy model Citroena – B, a nieco później malutki C – 5CV. Ich produkcja, jak na ówczesne warunki była masowa, w latach 1922-26 Citroen sprzedał blisko 90 tys. modeli C w różnych odmianach.
Na początku lat 30. wprowadzono do produkcji modele C4 oraz C6, a w 1934 - model Traction Avant z przednim napędem. Jednak kryzys ówczesny ekonomiczny spowodował wielkie kłopoty właściciela firmy – Andre Citroena. W 1934 r. firmę przejął jej największy wierzyciel – Michelin.
Po II wojnie światowej hitem stał się tani samochód 2CV (wszedł do produkcji w 1949 r.), a w kategorii pojazdów dostawczych – model H. Kolejny milowy krok w rozwoju firmy to model DS zaprezentowany na salonie w Paryżu w 1955 r. Auto miało „kosmiczny" kształt karoserii, pneumatyczne zawieszenie i oferowało niedostępny w innych markach komfort.
Lata 70. to modele GS oraz CX, a 80. – BX oraz malutki AX. W latach 90. hitem i marzeniem wielu kierowców stał się superluksusowy XM (zdobył tytuł Samochodu Roku 1990). Produkowany do roku 2000 zastąpiony został luksusową limuzyną C6.
Wszystkie te modele można było podziwiać na ulicznej wystawie zorganizowanej w stulecie Citroena w XV dzielnicy Paryża przy ul. Linois – tam, gdzie sto lat temu wszystko się zaczęło.
W galerii najważniejsze w historii modele Citroena, które sfotografowaliśmy na ulicznej wystawie.
Pierwszy model – Citroen Type A 10 HP
Citroen C3 5 HP z 1925 r.
Citroen C3 5 HP z 1925 r.
Citroen B14 z 1927 r.
Citroen B12 z 1926 r.
Citroen C6 Sacha Guitry z 1929 r.
Citroen B10 z 1925 r.
Citroen B2 z 1923 r.
Citroen B2 z 1923 r.
Citroen C4 z 1932 r.
Citroen C6 G z 1931 r.
Citroen Traction Avant 11 z 1939 r.
Citroen Traction Avant z 1934 r.
Citroen C4 Depanneusa z 1928 r.
Citroen Autocar U23 z 1947 r.
Citroen DS 20 break z 1975 r.
Citroen Ami Super z 1973 r.
Citroen M35 ptototyp z 1970 r.
Citroen DS 19 z 1958 r.
Citroen AMI 6 z 1963 r.
Citroen Type H z 1978 r.
Citroen Mehari z 1978 r.
Citroen ID 19 z 1964 r.
Citroen ID 19 z 1964 r.
Citroen DS 19 cabriolet z 1961 r.
Citroen SM Gendarmerie z 1971 r.
Citroen DS 23 z 1974 r.
Citroen AMI 8 Break z 1976 r.