Sedany mają w swojej ofercie praktycznie wszyscy liczący się producenci. Z zamiłowania do luksusowych sedanów słyną Amerykanie, a także bogaci szejkowie z Kuwejtu.
Nasz wybór obejmuje auta z róznych okresów, ale większość z modeli znalazła miejsce w światowej motoryzacji.
Zapraszamy do motoryzacyjnej podróży w przeszłość, przez którą poprowadzi nas fotogaleria.
Galeria zdjęć
Lincoln Continental - amerykański krążownik lat sześćdziesiątych, ktory zawsze wzbudzał zachwyt na drodze.
Lincoln Continental - standardowo wyposażony w trzystopniowa przekładnię automatyczną.
Lincoln Continental - napędzany ośmiocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 7,5 litra.
Lincoln Continental - wnętrze przystosowane dla sześciu pasażerów.
Lincoln Continental - zasłynął z luksusowego i komfortowego wnętrza.
Mercedes-Benz klasy S W126 - dzieło znanego designera Bruno Saco. W latach 1979-1991 wyprodukowano 892 123 egzemplarze.
Cadillac Seville - kolejny przedstawiciel amerykańskiego luksusu.
Jaguar Mk II - luksusowa limuzyna ze sportowymi aspiracjami. Silnik benzynowy o pojemności skokowej 3.8 litra o mocy 220 KM pozwalał na rozwijanie maksymalnej prędkości ponad 200 km/h.
Aston Martin Lagonda - w latach 1978-1991 wyprodukowano tylko 700 egzemplarzy.
Alfa Romeo 156 - auto, którego design zaprojektował światowej sławy designer Walter de Silva.
Lancia Flaminia miała premierę w 1957 roku.
Lancia Flaminia z charakterystycznym dla końca lat pięćdziesiątych kanciastym nadwoziem.
Lancia Flaminia - luksusowe wnętrze w typowo włoskim stylu.
Rover P5B - angielski arystokrata, produkowany w latach 1967-1971.
Borgward Isabella - produkowany od 1954 roku w wersji dwudrzwiowej. Powstało 200 tys. egzemplarzy.
Tatra T 613 - socjalistyczna limuzyna, która stworzona została dla czeskich prominentów.
Volkswagen 411 - produkowany w latach 1968-1972
Peugeot 404 - francuski komfort i włoski design pozwoliły temu modelowi przetrwać długie lata. Produkcję rozpoczęto w 1960 roku i w Europie zakończono ją dopiero w 1975 roku. W krajach Afryki auta te przetrwały do dzisiaj i najczęściej wykorzystywane są jako taksówki.
NSU Ro 80 - auto napędzane silnikiem Wankla. Produkowane w latach 1967-1977.
Opel Rekord D miał premierę w styczniu 1972 r. i wówczas kosztował ok. 10 tys. niemieckich marek.
Opel Rekord D - podstawowym silnikiem był czterocylindrowy o pojemności skokowej 1.7 l i mocy 66 KM.
Opel Rekord D - miał premierę w styczniu 1972 r. i wówczas kosztował ok. 10 tys. niemieckich marek.
Lagonda Rapide - elegancki sportowy sedan, którego wyprodukowano tylko 55 egz.
Citroen DS - kultowy klasyk, którego inspiracją była ryba. Co potwierdził designer Flamino Bertoni.
Citroen DS - auto miała charakterystyczne koło kierownicy i hydropneumatyczne zawieszenie.
Citroen DS napędzany był czterocylindrowym silnikiem benzynowym o mocy 70 KM.
Citroen DS zasłynął z komfortu, w czym zasługa rewolucyjnego jak na owe czasy zawieszenia hydropneumatycznego.
Buick Park Avenue - pokaz amerykańskiej wielkości. Komfortowa limuzyna o długości 5,23 m. Napędzany silnikiem o pojemności skokowej 3.8 l o mocy 173 KM.
Jaguar XJ - w typowo angielskim stylu
Ford Scorpio - tym modelem konserwatywny Ford zaszokował motoryzacyjny świat w 1994 roku.
Ford Granada - model ten miał walczyć o prestiż z Mercedesem i BMW.
Bentley - limuzyna w starym stylu, ale oferująca najwyższy stopień komfortu.
BMW 7 E32 - flagowy model producenta z Monachium miał premiere we wrześniu 1986 roku
BMW 7 E32 - nazywany też niemieckim Jaguarem, stał się szybko synonimem luksusu.
BMW 7 E32 - komfortowy i luksusowy, kosztował 71 tys. marek.
BMW 7 E32 napędzany rzędowym, sześciocylindrowym silnikiem benzynowym.
Maserati Quattroporte - pierwsza generacja, która pojawiła się w 1963 roku rozwijała maksymalna prędkość 220 km/h i była najszybsza wówczas najszybsza seryjnie produkowana limuzyną.
Maserati Quattroporte to perfekcyjny sedan.
Maserati Quattroporte pierwszej generacji to samochód komfortowy i nowoczesny.
Maserati Quattroporte - elegancko wykończona i komfortowa limuzyna.
Mercedes-Benz klasy S W108/109, to klasyk słynny z chromu i elegancji.
Mercedes-Benz klasy S W108 z wnętrzem w odcieniu koniaku, które podkreślało jego luksusowy charakter.
Mercedes-Benz klasy S W108 napędzany był sześciocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 2.8 l o mocy 140 KM.