Logo

Amerykanin dla każdego - Chevrolet Caprice Classic

Piotr Burchard
Piotr Burchard

W czasach, gdy amerykańskie samochody były wielkie i dużo paliły, ale nadal przeżywały rozkwit, Impala oraz siostrzany model Caprice zjeżdżały w milionach egzemplarzy z taśm produkcyjnych w Detroit i innych zakładach tej marki. Tak zwane pełnoprawne Chevrolety były solidne, niedrogie oraz niezawodne. W latach 70. dwudziestego wieku sam Chevrolet zdobył w Ameryce 25 proc. rynku – to więcej niż obecnie ma cały koncern General Motors.

Autor Piotr Burchard
Piotr Burchard
Powiązane tematy: Chevrolet sedan
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu