W redakcji lubimy stare Mercedesy – nie bez powodu. Tym razem postanowiliśmy sprawdzić, czy polubimy nową Klasę E.
Volvo w swojej nowej luksusowej limuzynie oferuje wyłącznie 2-litrowe silniki – czy Volvo S90 z takim napędem może dać radę 3-litrowemu BMW serii 5 i Mercedesowi klasy E?
Wow! To pierwsze słowo, jakie ciśnie się na usta po zobaczeniu nowego Cadillaca. Koncepcyjny model Escala został pokazany na specjalnym pokazie w Kalifornii
Druga generacja Porsche Panamery trafi do polskich klientów dopiero jesienią, ale wszystkie egzemplarze na ten rok zostały już sprzedane! Co czyni tę niegdyś wyśmiewaną limuzynę tak pożądaną? Poznajcie najważniejsze fakty.
Limuzyna prezydenta USA to forteca i biuro na kołach. Samochód stanowi dużą atrakcję dla miłośników motoryzacji.
Na jesieni życia Audi S8 dostało duży zastrzyk mocy. Pierwiastek „plus” podkręcił ją do 605 KM i uczynił auto najszybszą w sprincie seryjnie produkowaną limuzyną.
Zgadza się. SsangYong Chairman W nie jest oferowany na polskim rynku. Skoro jednak byłem w Korei Południowej i miałem okazję podróżować tym samochodem to szkoda nie podzielić się wrażeniami z jazdy. A zatem w drogę
Model CT6 to nowa broń Amerykanów do walki z niemiecką konkurencją premium. Luksusowa limuzyna Cadillaca robi wrażenie swoim majestatycznym wyglądem, luksusowym wnętrzem oraz nowoczesnymi technologiami.
Volkswagen Phaeton miał być najlepszym autem świata. Czy to się udało i czy jest wart zainteresowania?
Według Mercedesa klasa E to najbezpieczniejsze, najwygodniejsze i najbardziej samodzielne auto w swojej klasie. Pod niektórymi względami ma być nawet sprytniejsza od klasy S. A co potrafi w polskich realiach?
Według Mercedesa klasa E to najbezpieczniejsze, najwygodniejsze i najbardziej samodzielne auto w swojej klasie. Pod niektórymi względami ma być nawet sprytniejsza od klasy S.
Kilkunastoletni samochód klasy wyższej z dużym dieslem pod maską i za 15 tys. zł to kusząca oferta. Sprawdzamy, które modele i wersje silnikowe są godne zainteresowania. Oto wybrane przez nas propozycje
Rosjanie pozazdrościli Amerykanom pancernego Cadillaca i zbudowali własny pojazd prezydencki, który w 2017 roku trafi do produkcji. Ma być mocny, komfortowy i bezpieczny.
W pierwszym porównaniu nowy Mercedes klasy E zmierzył się ze swoim największym konkurentem – BMW serii 5
W obiegowej opinii Lexus IS II to udany model, ale pod warunkiem, że nie ma pod maską diesla. Niestety, wysokoprężnych aut jest najwięcej. Sprawdzamy, czy bardzo trzeba się ich bać
Skodę Superb 1.4 TSI napędzają na ogół cztery cylindry, ale chwilami tylko... dwa. Na co dzień to wystarczy, co nie zmienia faktu, że jest to napęd tonizujący. Czy chociaż oszczędny?
Fajnie mieć służbowe Audi A6 albo BMW serii 5. Tyle że nawet takie auta mogą się menedżerom znudzić... Jaguar bardzo na to liczy. Czy warto jednak wybrać XF-a zamiast „klasyki gatunku”?
Nowy Mercedes klasy E spotyka przodka z 1985 roku – dwóch bardziej różniących się od siebie samochodów nie można chyba zestawić. A może jest inaczej?
Klasa S od Hyundaia? Brzmi to dziwnie. Prawda jest jednak taka, że Hyundai Genesis G90 to pojazd wielkości przedłużonej limuzyny Mercedesa
BMW oficjalnie zaprezentowało nową superlimuzynę. Seria 7 w odmianie 760Li xDrive łączy luksus i komfort na najwyższym poziomie z osiągami auta sportowego.