Modernizacji doczekał się benzynowy silnik o pojemności 1.2 l ze zmiennymi fazami rozrządu VVT w celu dostosowania go do nowej normy emisji spalin Euro 5. Motor generuje teraz 94 KM mocy (poprzednio 85 KM) oraz 118 Nm maksymalnego momentu obrotowego i jest do tego o 7 proc. oszczędniejszy niż dotychczas, zużywając średnio 5,1 l benzyny na 100 km. Trzycylindrowa, 65-konna jednostka 1.0 pozostała bez zmian.

Z podstawowym, 1-litrowym silnikiem Splash występuje wyłącznie w wersji Club i kosztuje 37 900 zł. Standardowe wyposażenie (m.in. klimatyzacja, 4 poduszki powietrzne, centralny zamek i elektryczne sterowanie szyb) została wzbogacona o: zamek centralny ze zdalnym sterowaniem, komputer pokładowy, asymetrycznie dzieloną kanapę w stosunku 60:40 z systemem składania tilt-down, oświetlenie bagażnika oraz nowy wzór tapicerki siedzeń.

Lepiej wyposażona odmiana Comfort (wzbogacona o kurtyny powietrzne przednich i tylnych siedzeń) występuje natomiast z nowym silnikiem 1.2, który jest oferowany z manualną (40 900 zł) lub automatyczną skrzynią biegów (45 900 zł). Nowa oferta zacznie obowiązywać od lutego br.