Łącznie od początku roku sprowadzono 680 320 aut, o 4,98 proc. więcej niż w okresie styczeń - listopad 2009 roku. Dynamika rynku samochodów używanych z importu słabnie już kolejny raz, gdyż jeszcze na koniec marca wzrost rok do roku wynosił blisko 29 proc., na koniec kwietnia ponad 24 proc., maja - niespełna 20 proc., czerwca  - 15,81 proc., sierpnia - 10,06 proc., a września - 7,33 proc., października - 5,75 proc.

W listopadzie nieznacznie polepszyła się struktura wiekowa samochodów z importu. Wzrósł udział najmłodszych aut, w wieku do 4 lat, i wyniósł 13,70 proc., wobec 12,40 proc. w październiku; udział aut w wieku od 4 do 10 lat nieco spadł - do 45,00 proc., wobec 45,26 proc. w październiku. Udział pojazdów najstarszych, w wieku powyżej 10 lat, które stanowiły w październiku 42,34 proc. wszystkich sprowadzonych samochodów używanych, spadł do 41,30 proc.

Od początku roku samochody w wieku od 4 do 10 lat były najliczniej reprezentowaną grupą importowanych aut używanych i stanowiły 46,00 proc. wszystkich sprowadzonych samochodów. Udział aut w wieku powyżej 10 lat wyniósł 43,10 proc., a pojazdów do 4 lat - 10,90 proc.

W rankingu najczęściej sprowadzanych samochodów używanych pierwsza piątka marek (Volkswagen, Opel, Renault, Ford i Audi) pozostaje bez zmian  w porównaniu do rezultatów z października. Za wyjątkiem Renault (+5,82 proc.) wszystkie pozostałe marki z tej piątki zanotowały spadek liczby sprowadzonych aut, największy - Opel  (-10,34 proc.), najmniejszy - Ford (-6,75 proc.).

Największy spadek spośród wszystkich notowanych w tym zestawieniu marek odnotował Mercedes - 17,03 proc., największy wzrost zaś należał do Citroena - o 18,75 proc. W środkowej części tabeli Mazda awansowała na 9. pozycję kosztem Toyoty, która spadła  na 9 miejsce. Tabelę zamyka Skoda, która wyparła Volvo z ostatniego, 15 miejsca.