Nowa generacja Citroëna C4 może się podobać i zapewne pozwoli polskiemu importerowi na osiągnięcie sukcesu w tym trudnym segmencie. Auto naszpikowane jest nowoczesną technologią, która ułatwi życie każdemu kierowcy. Bogata jest też gama akcesoriów, które pozwalają na spersonalizowanie wyglądu samochodów według potrzeb i indywidualnego gustu.

Do napędu zastosowano silniki najnowszej generacji, która pozwalają na zmniejszenie zużycia paliwa nawet do 15 proc.

- Cieszymy się z sukcesu marki w Polsce i mamy nadzieję, że nowe modele pozwolą nam na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników. Nasze prognozy na 2011 rok przewidują wzrost sprzedaży do 18 tys. aut – powiedział podczas konferencji prasowej Lahouari Bennaoum, dyrektor generalny Citroën Polska.

Nowy Citroën C4 jest już dostępny u polskich dilerów francuskiej marki.

- Mamy nadzieję, że ten model spełni oczekiwania naszych klientów. Jego podstawowe zalety to m.in. wszechstronność użytkowa, pojemne wnętrze, większy niż w poprzedniku bagażnik, liczne schowki, uniwersalny charakter oraz solidna i bezpieczna konstrukcja – powiedział Jerzy Prządka, dyrektor ds. PR Citroën Polska.