Logo
PoradyEksploatacjaWulkanizator uszkodził felgę podczas wymiany opon i się nie przyznaje. Co robić?

Wulkanizator uszkodził felgę podczas wymiany opon i się nie przyznaje. Co robić?

– Czujnik ciśnienia to też musimy wymienić. Rozpadł się ze starości – mówi wulkanizator klientowi, który zlecił wymianę opon. Klient, no cóż... nie ma wyjścia, więc płaci, trudno mu nawet ocenić, czy czujnik faktycznie „rozpadł się”, czy też problem wynika z winy wulkanizatora.

Posłuchaj artykułu

00:00 / 00:00
Audio generowane przez AI (ElevenLabs) i może zawierać błędy
Wymiana opon: niby powtarzalna czynność≤ a wiele można zepsuć...
Źródło zbiorcze dla obrazków importowanych w ramach Onet Editorial Workflow
Wymiana opon: niby powtarzalna czynność≤ a wiele można zepsuć...
  • Oponę można uszkodzić już podczas demontażu
  • Na uszkodzenie przez nieuważnego wulkanizatora narażone są szczególnie czujniki ciśnienia i duże, niskoprofilowe opony
  • Bardzo wielu wulkanizatorów nie umie nawet... poprawnie dokręcać kół
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Tymczasem nieprzypadkowych uszkodzeń kół związanych z błędami warsztatowymi jest bardzo dużo i – wraz z rozwojem techniki oponiarskiej – coraz więcej. Jakie zatem są typowe usterki, za które odpowiedzialni są wulkanizatorzy, co zrobić, gdy pojawi się problem i jak znaleźć bezpieczny warsztat oponiarski?

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Autor Piotr Kozłowski
Piotr Kozłowski
Redaktor Naczelny AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium