Już fabryczna wersja Porsche Cayenne to prawdziwy krążownik szos. Z pakietem stylistycznym Hamanna, w skład którego wchodzą nowy przedni zderzak z dodatkowymi wlotami powietrza oraz światłami diodowe do jazdy dziennej, szersze boczne progi i karbonowa maska z wielkim wlotem powietrza, samochód sprawia muskularne, wręcz atletyczne wrażenie.
Hamann Volcano: 348 km/h i 3,6 sekundy do setkiSeryjne ogumienie tuner zastąpił 23-calowymi felgami z oponami w rozmiarze 315/25 R23. Na życzenie samochód można obniżyć o 30 mm. Dodatkowy zastrzyk mocy Hamann uzyskał dzięki ingerencji w moduł sterujący pracą silnika. Poprzez wgranie nowego oprogramowania moc sześciocylindrowego silnika wysokoprężnego wzrosła z 176 kW/240 KM do 202 kW/275 KM, zaś maksymalny moment obrotowy z 550 do 620 Nm.
TechArt Magnum – Nowa odsłona Porsche Cayenne IIO poprawę walorów akustycznych dba zmieniony układ wydechowy z czterema końcówkami rur wydechowych. Hamann nie podał jeszcze oficjalnego cennika przeróbek. Podstawowa wersja Porsche Cayenne z silnikiem wysokoprężnym kosztuje 297 373 zł.