Niemiecka firma tunerska Pogea Racing zbudowała na bazie limitowanej wersji Abarth 500 "Ferrari Dealers Edition" rakietę o mocy 268 KM i momencie obrotowym 345 Nm. Pod maską znalazł się zmodyfikowany silnik benzynowy 1,4 l turbo, który w Abarth 500 osiąga moc 135 KM, a w Abarth 500 z pakietem esseesse 165 KM.
Pogea Racing zmieniła oprogramowanie sterownika silnika, wbudowała nową turbosprężarke, większy intercooler, nowe zawory dolotowe i układ wydechowy ze stali szlachetnej.
Przeczytaj więcej o: Abarth 500
Galeria zdjęć
Niemiecki tuner zbudował najmocniejszego Fiata 500 wszech czasów
Niemiecki tuner zbudował najmocniejszego Fiata 500 wszech czasów
Niemiecki tuner zbudował najmocniejszego Fiata 500 wszech czasów
Niemiecki tuner zbudował najmocniejszego Fiata 500 wszech czasów
Niemiecki tuner zbudował najmocniejszego Fiata 500 wszech czasów
Niemiecki tuner zbudował najmocniejszego Fiata 500 wszech czasów
Niemiecki tuner zbudował najmocniejszego Fiata 500 wszech czasów
Niemiecki tuner zbudował najmocniejszego Fiata 500 wszech czasów
Niemiecki tuner zbudował najmocniejszego Fiata 500 wszech czasów
Niemiecki tuner zbudował najmocniejszego Fiata 500 wszech czasów
Niemiecki tuner zbudował najmocniejszego Fiata 500 wszech czasów
Niemiecki tuner zbudował najmocniejszego Fiata 500 wszech czasów
Niemiecki tuner zbudował najmocniejszego Fiata 500 wszech czasów
Niemiecki tuner zbudował najmocniejszego Fiata 500 wszech czasów
Niemiecki tuner zbudował najmocniejszego Fiata 500 wszech czasów
Niemiecki tuner zbudował najmocniejszego Fiata 500 wszech czasów