Podstawą podrasowanego Mercedesa przedstawionego na targach SEMA jest SUV Mercedes-Benz GLK, który firma RENNTech przebudowała do postaci samochodu rajdowego przystosowanego do legendarnego wyścigu górskiego w Pikes Peak. Ciekawostką jest hybrydowy system napędu. Podstawą układu jest benzynowy 6-cylindrowy silnik o pojemności 3,5 l i mocy 350 KM. Jednostka spalinowa wspomagana jest silnikiem elektrycznym dostarczającym 54 Nm momentu obrotowego, który miałby pomagać zwłaszcza podczas opuszczania zakrętów. Samochód stoi na 10-calowych 3-częściowych kołach ze stopów lekkich z wyścigowymi oponami. Za przednimi kołami ukrywają się tarcze hamulcowe o średnicy 412 mm z 8-tłoczkowymi zaciskami, tylną oś osadzono 356-milimetrowymi tarczami. Technicy spółki RENNTech dopracowali również aerodynamikę auta i zawieszenie, udało się również uzyskać doskonałe rozłożenie masy w stosunku 50:50.