• Wydawało się, że złe czasy dla silników 2.0 TDI wreszcie minęły... Tymczasem jednostka o kodzie CFCA to tykająca bomba zegarowa
  • Dopiero w 2015 roku, czyli w chwili, gdy silniki o oznaczeniu CFCA już wychodziły z produkcji, Volkswagen wprowadził poprawione chłodnice EGR-u
  • Pierwszy typowy zwiastun zbliżającego się końca to znacznie podwyższone zużycie oleju
  • Więcej takich tekstów znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Samochód pana Oliwiera dopadło po 135 tys. km. To był marzec 2019 r., zwykły powrót z przedwiosennego urlopu. Na zestawie zegarów zaświeciła się kontrolka „check eingine”, samochód przeszedł w tryb awaryjny. Pan Oliwier zjechał na prawo i zaczął od sprawdzenia oleju. Ku swojemu wielkiemu zdziwieniu właściciel Transportera stwierdził, że poziom spadł poniżej minimum, i to pomimo tego, że jakieś 250 km wcześniej stan środka smarnego został uzupełniony.