Logo
PoradyEksploatacjaWadliwe silniki 2.0 TDI CFCA - czy Volkswagen poczuwa się do winy?

Wadliwe silniki 2.0 TDI CFCA - czy Volkswagen poczuwa się do winy?

Piotr Wróbel
Piotr Wróbel

Wadliwie zaprojektowana chłodnica zaworu EGR odpowiada za tysiące zniszczonych silników 2.0 TDI. Problem dotyczy głównie Volkswagena T5. Czy producent poczuwa się do winy?

Rozgoryczony właściciel przy swoim Volkswagenie T5 z silnikiem 2.0 TDI CFCA
Auto Bild
Rozgoryczony właściciel przy swoim Volkswagenie T5 z silnikiem 2.0 TDI CFCA

Samochód pana Oliwiera dopadło po 135 tys. km. To był marzec 2019 r., zwykły powrót z przedwiosennego urlopu. Na zestawie zegarów zaświeciła się kontrolka „check eingine”, samochód przeszedł w tryb awaryjny. Pan Oliwier zjechał na prawo i zaczął od sprawdzenia oleju. Ku swojemu wielkiemu zdziwieniu właściciel Transportera stwierdził, że poziom spadł poniżej minimum, i to pomimo tego, że jakieś 250 km wcześniej stan środka smarnego został uzupełniony.

Autor Piotr Wróbel
Piotr Wróbel
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium