Logo
PoradyNie ma lepszych silników z Francji. Z nimi pod maską tylko lać i jeździć

Nie ma lepszych silników z Francji. Z nimi pod maską tylko lać i jeździć

  • Francuskie samochody zyskały opinię awaryjnych, głównie przez problemy z elektroniką i jednostkami napędowymi, ale sytuacja uległa zmianie
  • Francuskie samochody napędzane są przez bezawaryjne diesle i benzyniaki, które nie też potrafią niewiele palić i dobrze współpracują z LPG
  • W przypadku aut od producentów z Francji, trzeba pamiętać, by skracać terminy wymiany oleju i filtrów. Wtedy będą to bezawaryjne samochody
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Niezawodne i długowieczne. Takie silniki tworzą nie tylko japońskie i niemieckie marki, ale także francuskie. Wielu już zapomniało, że w latach 80. samochody z Francji uchodziły za wyjątkowo bezawaryjne i odporne na zaniedbania. Były na tyle pewne, że chętnie korzystano z nich w Afryce i na bliskim wschodzie, gdzie najważniejsza była odporność na trudne warunki. Po tym dobrym czasie przyszło kilka wpadek, z których jednak Francuzi wyciągnęli wnioski i stworzyli naprawdę trudne do zniszczenia silniki. Przedstawiamy najciekawsze propozycje francuskich jednostek napędowych w nowoczesnych samochodach.

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium