Jak się okazuje, takie samochody są i nie brakuje miejsc, gdzie ryzyko kupna auta z cofniętym licznikiem czy po wypadku jest znikome. Powstaje tylko pytanie: czy opłaca się je kupić? By sprawdzić, odwiedziliśmy place z autami poleasingowymi w Berlinie i okolicach Hanoweru. O tym, co tam zastaliśmy, piszemy w najnowszym Poradniku. Sprawdzamy też, ile (i dlaczego tak drogo) kosztuje naprawa nowego samochodu po stłuczce. Przy okazji po raz kolejny wychodzi na jaw, które marki starają się jak najwięcej zysku wycisnąć ze sprzedaży części zamiennych. Dla przykładu 3 tys. zł za plastikową atrapkę pokrytą błyszczącą folią do samochodu segmentu C.

W najnowszym numerze 3/2015 miesięcznika Auto Świat Poradnik:

TEMAT MIESIĄCA

Str. 4 – Samochody poleasingowe z Polski i z zagranicy: czym się różnią i ile kosztują?

EKSPLOATACJA

Str. 10 – Fałszują także stalówki

Str. 13 – Gwarancje z drobnym niedomówieniem: czy naprawią ci auto za darmo?

Str. 16 – Samochód dla ... 14 latka

Str. 19 – BMW otwarte dla hakerów

WARSZTAT

Str. 20 – Ile kosztuje stłuczka (cz. II)

Str. 24 – Alufelgi na wysoki połysk

AUTO Z OGŁOSZENIA

Str. 28 – VW Touran – trochę stary, trochę nowy

AKCESORIA

Str. 30 – Do auta i do garażu

YOUNGTIMER

Str. 34 – Tatra T613

PRAWO

Str. 36 – Masz ładne, stare auto? Wyceń je, nim będzie za późno

TECHNIKA

Str. 38 – Zawór recyrkulacji spalin

ZAPOWIEDZI

Str. 42 – Nowości car audio

Foto: ACZ / Auto Świat