Jak się okazuje, takie samochody są i nie brakuje miejsc, gdzie ryzyko kupna auta z cofniętym licznikiem czy po wypadku jest znikome. Powstaje tylko pytanie: czy opłaca się je kupić? By sprawdzić, odwiedziliśmy place z autami poleasingowymi w Berlinie i okolicach Hanoweru. O tym, co tam zastaliśmy, piszemy w najnowszym Poradniku. Sprawdzamy też, ile (i dlaczego tak drogo) kosztuje naprawa nowego samochodu po stłuczce. Przy okazji po raz kolejny wychodzi na jaw, które marki starają się jak najwięcej zysku wycisnąć ze sprzedaży części zamiennych. Dla przykładu 3 tys. zł za plastikową atrapkę pokrytą błyszczącą folią do samochodu segmentu C.
W najnowszym numerze 3/2015 miesięcznika Auto Świat Poradnik:
TEMAT MIESIĄCA
Str. 4 – Samochody poleasingowe z Polski i z zagranicy: czym się różnią i ile kosztują?
EKSPLOATACJA
Str. 10 – Fałszują także stalówki
Str. 13 – Gwarancje z drobnym niedomówieniem: czy naprawią ci auto za darmo?
Str. 16 – Samochód dla ... 14 latka
Str. 19 – BMW otwarte dla hakerów
WARSZTAT
Str. 20 – Ile kosztuje stłuczka (cz. II)
Str. 24 – Alufelgi na wysoki połysk
AUTO Z OGŁOSZENIA
Str. 28 – VW Touran – trochę stary, trochę nowy
AKCESORIA
Str. 30 – Do auta i do garażu
YOUNGTIMER
Str. 34 – Tatra T613
PRAWO
Str. 36 – Masz ładne, stare auto? Wyceń je, nim będzie za późno
TECHNIKA
Str. 38 – Zawór recyrkulacji spalin
ZAPOWIEDZI
Str. 42 – Nowości car audio