Logo
Ram 700 – meksykański klon Fiata

Czy Fiat jako Ram zmieni image marki? Trudno powiedzieć, ale pikap Strada, bo on jest tu bohaterem, cieszy się od lat uznaniem użytkowników w krajach Ameryki Południowej.

Pierwsza generacja Fiata Strada, wywodzącego się ze światowego modelu Palio, miała premierę w 1996 roku. Auto z mniejszym lub większym powodzeniem było sprzedawane na kilku kontynentach.

Najnowsza generacja będzie oferowana na strategicznych dla tego segmentu rynkach pod nazwą Ram 700. W ofercie znajdą się dwie wersje nadwozia – dwuosobowa i z podwójną kabiną – Club Cab. Liczba 700 w nazwie oznacza nośność pojazdu, która w przypadku wersji dwudrzwiowej wynosi 705 kg, a czterodrzwiowej – 650 kg.

Do napędu przewidziano tylko czterocylindrowy silnik o pojemności skokowej 1.6 l E-Torq o mocy 116 KM i maksymalnym momencie obrotowym 119 Nm, który współpracuje z pięciobiegową przekładnią manualną. Auto dostępne będzie tylko z przednim napędem.

Wyposażenie standardowe obejmuje m.in. ABS, EBD, wspomaganie kierownicy, przednie poduszki powietrzne, elektrycznie sterowane szyby, komputer pokładowy, klimatyzację, radio z CD, MP3 i Bluetooth. Club Cab ma dodatkowo m.in. centralny zamek sterowany pilotem, elektrycznie sterowane lusterka, światła mgłowe, wielofunkcyjną kierownicę, system informacyjny myCar oraz pakiet offroadowy.

Autor Lesław Sagan
Lesław Sagan
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium