Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...
Auto Świat Sportowe

Sportowe

Choć nowy mild hybrid w BMW X5 M/X6 M Competition generuje dodatkowe 200 Nm, to 0-100 km/h zaskakuje

Choć nowy mild hybrid w BMW X5 M/X6 M Competition generuje dodatkowe 200 Nm, to 0-100 km/h zaskakuje

Zmodernizowane BMW X5 M i X6 M w wersjach Competition wzbogaciły się o system łagodnej hybrydy (mild hybrid), który dodaje od siebie nawet 200 Nm, ale jest w tym jeden haczyk — i to zaskakujący!
Alpine A110 R to francuski przepis na auto torowe. Jeździłem "Porsche killerem"

Alpine A110 R to francuski przepis na auto torowe. Jeździłem "Porsche killerem"

Francuzi już nie raz udowodnili, że potrafią robić sportowe samochody na najwyższym poziomie. Po premierze nowej generacji Alpine zrobili to po raz kolejny, a dziś, gdy pojawiła się najbardziej wyczynowa wersja A110, wiem, że Renault zna się na rzeczy. Pojawiły się nawet głosy, że to auto może być świetną alternatywą dla Porsche.
BMW M3 CS. Dużo karbonu, jeszcze więcej mocy i pieniędzy

BMW M3 CS. Dużo karbonu, jeszcze więcej mocy i pieniędzy

CS w terminologii BMW to coś więcej niż "zwykłe" M, a nawet M Competition. W gruncie rzeczy CS ustępuje tylko CSL — co widać po najnowszym BMW M3 CS.
To jedno z ostatnich takich aut na rynku. Lexus prezentuje odświeżony model RC F

To jedno z ostatnich takich aut na rynku. Lexus prezentuje odświeżony model RC F

Lexus zaprezentował model RC F na rok modelowy 2023. To jedno z ostatnich takich aut, które wciąż można kupić. Pięciolitrowe wolnossące V8 jest dziś rzadkością na rynku. Zobaczmy, co zmieniło się w tym aucie.
Mała, dzika i... uzależnia – testujemy Alpine A110 GT

Mała, dzika i... uzależnia – testujemy Alpine A110 GT

Więcej mocy, więcej rasowych elementów, wydajniejsze hamulce – ten sportowiec z krwi i kości przeszedł modernizację na rok modelowy 2022. Miałem tyle radości z jazdy na co dzień, że po każdym pokonanym kilometrze chciałem pokonać kolejne dwa. Testujemy Alpine A110 w wersji GT.
Czy dynamika i świetne prowadzenie to jego jedyne atuty Audi TTS? [TEST]

Czy dynamika i świetne prowadzenie to jego jedyne atuty Audi TTS? [TEST]

Audi TTS to najmocniejsze wydanie w gamie coupe TT dostępnej w naszym kraju. Pod jego maską pracuje doładowany, 4-cylindrowy benzyniak generujący 320 KM i 400 Nm. Jednak świetne parametry jednostki napędowej, doskonała dynamika oraz precyzyjne prowadzenie to nie jedyne mocne strony tego pojazdu.
Ford Mustang Dark Horse. 500 KM z wolnossącego silnika 5.0 V8

Ford Mustang Dark Horse. 500 KM z wolnossącego silnika 5.0 V8

Ford wprowadza pierwszą nową serię modelową Mustanga od 21 lat. Nazywa się Dark Horse i już inaugurujące ją auto bije rekord mocy dla tego modelu z wolnossącym 5.0 V8.
Najbardziej emocjonujący Ford GT wszech czasów. Przeszło 800 KM, niecałe 8 mln zł

Najbardziej emocjonujący Ford GT wszech czasów. Przeszło 800 KM, niecałe 8 mln zł

To najbardziej sportowy ze wszystkich Fordów GT w historii. Nowy Mk IV powstał 55 lat po poprzedniku, w którym dwóch Amerykanów wygrało legendarne Le Mans, wyprzedzając dwie załogi Ferrari.
Audi Quattro kontra reszta świata

Audi Quattro kontra reszta świata

Napęd na obie osie 40 lat temu pomógł Audi dokonać przewagi dzięki technice. Ale czy to wystarczy, by okrzyknąć je klasowym prymusem?
Ford Escort RS Turbo - dzika radość z jazdy!

Ford Escort RS Turbo - dzika radość z jazdy!

Szukacie uniwersalnego sportowego auta? To szukajcie spokojnie dalej! Ale jeśli przyjdzie wam ochota na nieokrzesany samochód, który ze swoim kierowcą się nie patyczkuje, Escort RS Turbo jest właśnie dla was!
Mercedes-AMG S 63 E Performance. Gdy "zwykła" Klasa S nie zapewnia wystarczających emocji

Mercedes-AMG S 63 E Performance. Gdy "zwykła" Klasa S nie zapewnia wystarczających emocji

Inżynierowie i projektanci z AMG po raz kolejny sięgnęli po jeden z modeli Mercedesa, aby stworzyć z niego rasowe auto sportowe. Tym razem wybór padł na najnowszą klasę S. Dzięki zastosowaniu rozwiązań charakterystycznych dla AMG, Mercedes-AMG S 63 E Performance ma szansę stać się punktem odniesienia w swojej klasie.
Jeździłem nową Hondą Civic Type R. W tym wozie zapominasz o prawach fizyki

Jeździłem nową Hondą Civic Type R. W tym wozie zapominasz o prawach fizyki

Za każdym razem, gdy pojawia się nowy Civic Type R, mówi się, że jest świetny, jeszcze lepszy i stworzony po to, by dawać radość. Podczas premiery nowego modelu nie było zaskoczenia. Z tym Civikiem jest taki samo jak z poprzednikami – jest jeszcze lepszy. Dalej się zastanawiam, jak Japończycy to robią.
Toyota GR86. Cena? Nie ma znaczenia, bo...

Toyota GR86. Cena? Nie ma znaczenia, bo...

Toyota GR86 o elektryfikacji słyszała tylko od swojej grzecznej rodziny. Mimo obszernej modernizacji nadal jest lekkodusznym, tylnonapędowym, wolnossącym grzesznikiem. Sprawdziłem, czy z automatyczną skrzynią nowa Toyota GR86 też daje tę analogową frajdę z jazdy.
To koniec sportowej legendy. Ostatni NSX opuścił fabrykę

To koniec sportowej legendy. Ostatni NSX opuścił fabrykę

Japoński supersamochód przechodzi do historii. W amerykańskich zakładach ręcznie zmontowano ostatni egzemplarz Hondy NSX, którą kiedyś potocznie określano mianem "japońskiego Ferrari". Czy trafi na tor, by na nim poszaleć czy też do zamkniętego garażu z imponującą kolekcją samochodów?
Przejechał elektrycznym Porsche już ponad 188 tys. km

Przejechał elektrycznym Porsche już ponad 188 tys. km

Porsche świętuje wyprodukowanie stutysięcznego egzemplarza modelu Taycan, który 7 listopada 2022 r. zjechał z linii montażowej w głównej fabryce w Stuttgarcie-Zuffenhausen Jak ten czas leci, pierwszy elektryk tej marki jest w ofercie już od przeszło trzech lat. To dobry czas, by rzucić okiem na samochody, które pokonały ponad 100 tys. km.
Ferrari 296 GTS to hybrydowa Formuła 1. Jak się nią jeździ?

Ferrari 296 GTS to hybrydowa Formuła 1. Jak się nią jeździ?

Także producenci samochodów czysto sportowych zmieniają swoje podejście do napędu. W Ferrari 296 GTS pracuje mocna hybryda z silnikiem V6, która nadal zapewnia mu doskonałe osiągi. A spalanie i emisja CO2? Wyraźnie niższe. Oto jak się jeździ pod gołym niebem Ferrari 296 GTS napędzanym układem hybrydowym.
To rajdowy Fiat 125p czy może wyścigowy Polonez? Quiz ze sportowych legend PRL-u

To rajdowy Fiat 125p czy może wyścigowy Polonez? Quiz ze sportowych legend PRL-u

W PRL-u o dużym Fiacie czy Polonezie marzyli nie tylko zwykli kierowcy, ale także wielu rajdowców. Czy poznasz po detalach słynne wyczynowe modele z FSO? To nie takie proste, jak się z pozoru wydaje...
Zakaz sprzedaży nowych samochodów spalinowych w Unii Europejskiej przesądzony

Zakaz sprzedaży nowych samochodów spalinowych w Unii Europejskiej przesądzony

Komisja Europejska, Rada Unii Europejskiej oraz Parlament Europejski osiągnęły porozumienie w sprawie norm emisji CO2, dla pojazdów osobowych i dostawczych. Potwierdzony został cel całkowitej redukcji emisji. Oznacza to, że od 2035 r. w państwach członkowskich będzie można rejestrować wyłącznie samochody z napędem elektrycznym lub wodorowym.
Pięć tanich aut sportowych, na których nie stracisz

Pięć tanich aut sportowych, na których nie stracisz

Sportowy samochód, który da frajdę z jazdy, wcale nie musi mieć mocy 300 KM i osiągać "setki" w 5 s. Na rynku nie brakuje bowiem lekkich samochodów, których projektanci bardziej od tabunów koni pod maską zadbali o "feeling" prowadzenia rodem z wyścigów i rajdów. Przed Wami kilka propozycji za 15-20 tys. zł, które już nigdy tańsze nie będą!
Nowy SUV Lotusa będzie miał nawet 900 KM mocy i piorunujące osiągi

Nowy SUV Lotusa będzie miał nawet 900 KM mocy i piorunujące osiągi

Lotus Eletre to pierwszy SUV w gamie tego producenta i kolejny z napędem w pełni elektrycznym. Po wcześniejszym pokazaniu nowego modelu brytyjska marka postanowiła podać więcej szczegółów na jego temat
Poprzednia Następna

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech