Auto Świat EV Wiadomości Do Polski wjeżdża roadster z Chin. Ma podnoszone do góry drzwi i ponad 500 KM. Znamy ceny

Do Polski wjeżdża roadster z Chin. Ma podnoszone do góry drzwi i ponad 500 KM. Znamy ceny

MG przeżywa odrodzenie — brytyjska marka pod chińskimi skrzydłami koncernu SAIC Motor nie zamierza oferować wyłącznie praktycznych hatchbacków i SUV-ów w niskich cenach. Już za chwilę w polskich salonach pojawi się model Cyberster, czyli efektowny roadster.

MG Cyberster
Zobacz galerię (14)
MG Motor
MG Cyberster
  • W polskich salonach MG niedługo pojawi się zapowiadany model Cyberster — dwumiejscowy roadster z drzwiami podnoszonymi do góry
  • Takie premiery to rzadkość, tym bardziej wśród marek kojarzonych z tanimi autami
  • Do wyboru będą dwie wersje: 310 KM z tylnym napędem lub 510 KM AWD

Polski importer potwierdził, że już wkrótce do oferty dołączy długo wyczekiwany i zapowiadany MG Cyberster. To sportowy, dwumiejscowy roadster ze składanym miękkim dachem i otwieranymi do góry drzwiami!

MG Cyberster to pokaz możliwości marki

Model w fazie koncepcyjnej zaprezentowano w 2021 r. na salonie samochodowym w Szanghaju. Wersję produkcyjną poznaliśmy dwa lata później podczas Festiwalu Prędkości w Goodwood w Anglii. W 2024 r. Cyberster ponownie był jednym z bohaterów MG podczas tego wydarzenia — marka hucznie obchodziła stulecie powstania, pokazując m.in. koncepcyjnego CBR GTS-a, czyli zamkniętą wersję sportowego modelu.

Pod koniec tego roku Cyberster trafi również do Polski. Ogłoszono oficjalne ceny i można składać zamówienia.

MG Cyberster — ceny w Polsce

  • 340 KM RWD - 277 900 zł;
  • 510 KM AWD - 299 900 zł.
MG Cyberster w towarzystwie MG Mk1 MGB Roadster z 1964 r.
MG Cyberster w towarzystwie MG Mk1 MGB Roadster z 1964 r.MG Motor

MG Cyberster w towarzystwie MG Mk1 MGB Roadster z 1964 r.

MG Cyberster — osiągi, wyposażenie

Cyberster to najmocniejsze MG, jakie kiedykolwiek powstało. W topowej wersji napędzany jest dwoma silnikami generującymi 510 KM, ma napęd wszystkich kół i przyspiesza od 0 do 100 km na godz. w czasie 3,2 s. Prędkość maksymalną ograniczono do 200 km na godz.

Podstawowa odmiana ma 340 KM, za to jest tylnonapędowa, więc bardziej nadsterowna i skłonna do jazdy w kontrolowanym poślizgu.

MG Cyberster to model całkowicie elektryczny. W obu wariantach akumulator ma pojemność 77 kWh. Producent deklaruje, że po pełnym naładowaniu będzie można przejechać odpowiednio: ok. 500 lub 440 km.

Tradycyjnie już dla MG wyposażenie Cyberstera jest niemal kompletne. Już w podstawie otrzymujemy:

  • wszystkie światła w technologii LED;
  • 19-calowe felgi aluminiowe;
  • otwierane do góry drzwi;
  • elektrycznie sterowany dach;
  • automatyczną klimatyzację;
  • podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele pokryte skórą i Alcantarą;
  • system wyboru trybów jazdy z funkcją Launch Control;
  • kokpit z trzema ekranami;
  • zestaw audio z 8 głośnikami.

MG Cyberster z całą pewnością nie będzie filarem sprzedaży, ale nie po to powstało. To taki "show car" pokazujący markę w innym świetle, będący ozdobą jej oferty i pokazem możliwości.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Wydawca AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków