Samochody francuskiego koncernu rosnącym zainteresowaniem cieszyły się również na innych kontynentach. 39 proc. wszystkim całej produkcji koncernu PSA sprzedano poza Europą. W 2009 roku było to jedynie 34 proc.Koncern PSA musi jeszcze popracować nad dynamicznie rozwijającym się rynkiem chińskim. Udział obu marek w tym kraju w 2010 roku wyniósł zaledwie 3,3 proc. Wszystko jest jednak na dobrej drodze, Francuzi współpracują bowiem z miejscowym koncernem Dong Feng Motors.Rok 2010 to i tak dynamiczny wzrost sprzedaży Peugeota i Citroena w Chinach. W minionych dwunastu miesiącach udało się tam sprzedać 375 600 samochodów, czyli o 39 proc. więcej niż w roku 2009.
Francuzi mają za to mocną pozycję na rynkach Ameryki Południowej. Sprzedaż w Brazylii wzrosła o 11 proc., w Argentynie o 29 proc., zaś w skali całego kontynentu o 14 proc. Koncern pobił rekord sprzedaży w Ameryce Łacińskiej: łączna liczba 293 400 pojazdów oznacza wzrost sprzedaży o 326,5 proc. i zwiększenie udziału w rynku z 5,2 do 5,4 proc.
Jeszcze większym optymizmem napawają prognozy na rok 2011. Szef koncernu PSA Jean- Marc Gales zapowiada kolejny wzrost sprzedaży w skali światowej i stabilizację na rynkach europejskich. Pomóc w tym mają nowe modele samochodów: Peugeot 508 i 3008 Hybrid4, Citroen DS4 oraz DS5. Ponad połowa samochodów koncernu PSA do 2015 roku ma być sprzedawana poza Europą.