Cały świat chce jeździć SUV-ami, tymczasem Subaru idzie swoją drogą i wypuszcza na rynek kolejne uterenowione kombi. Nowy Outback jest niezwykle wygodny, ma napęd 4x4, wolnossącego boksera 2.5 oraz bezstopniową skrzynię biegów.
Lepiej późno niż wcale. Do Europy trafia nowa generacja Subaru Outback w odmianie, którą klienci w Ameryce mogą już zamawiać od 2019 r. W dobie elektryfikacji napędów Subaru dalej stawia na starą szkołę, czyli tradycyjnego boxera w którym próżno szukać hybrydowej techniki. I dalej wycenia auta w euro, a nie w złotówkach.
Na jakich modelach można polegać i które najlepiej sprawdzają się podczas rodzinnego użytkowania? Na podstawie tysięcy opinii właścicieli takich samochodów nasz siostrzany, brytyjski magazyn Auto Express stworzył listę najlepszych propozycji w tej klasie na rok 2020.
Kto by pomyślał, że Subaru lubi bawić się z czasem. Najpierw w 1996 roku wyprzedziło epokę, zaprezentowało Legacy Outback i tym samym zapoczątkowało klasę uterenowionych kombi. Dziś z kolei zachęca nas do retrospekcji.
Niemal w tym samym czasie odbywają się dwie ważne imprezy samochodowe. Gdy w Chinach trwa salon w Szanghaju, swoje podwoje powoli otwierają targi w Nowym Jorku.
Pięć lat i pora na zmiany. Już za kilka dni Subaru zaprezentuje szóstą generację popularnego modelu Outback. Premiera tradycyjnie już w miejscu, gdzie Subaru od lat cieszy się dużym powodzeniem – w Ameryce.
Subaru Outback wzbudza sprzeczne emocje. Z jednej strony – szacunek, bo to przecież Subaru, z drugiej – zdziwienie: dlaczego taki brzydki? O gustach dyskutować jednak nie zamierzamy i ocenimy auto pod kątem jego walorów użytkowych
Mają funkcjonalne nadwozia i seryjny napęd na cztery koła. Dzięki niemu i elektronicznym pomocnikom Volkswagen Passat Alltrack i Subaru Outback docierają w miejsca niedostępne dla zwykłych kombi
Napęd 4x4 oraz silniki z nietypowym układem cylindrów to główne cechy wyróżniające modele Subaru, nie tylko na tle aut klasy średniej premium. Kolejny element to legendarnie wysoka jakość. Czy takie są też kilkuletnie Legacy?
Outback I pojawił się w 1995 r., otwierając segment dużych kombi z wyższym zawieszeniem. Na górskich ścieżkach Słowenii sprawdzamy najnowszą, piątą odsłonę modelu.
Wiemy już, że nowy Outback jest większy, cichszy i bezpieczniejszy. W trakcie testu wersji z 2,5-litrowym benzyniakiem i bezstopniowym „automatem” sprawdziliśmy, czym jeszcze różni się od dotychczasowego modelu.
Outback piątej generacji jest większy, cichszy i bezpieczniejszy od poprzednika. Testując wersję z 2,5-litrowym benzyniakiem i bezstopniowym „automatem” sprawdzamy także czy lepiej od niego jeździ?
Nowy Subaru Outback ma lepsze właściwości jezdne oraz liczne systemy wspomagające kierowcę podczas jazdy zarówno na asfalcie, jak i w terenie
W polskich salonach pojawił się właśnie nowy Outback. To już piąta generacja uterenowionego kombi Subaru mającego duży prześwit (200 mm), napęd na cztery koła i silniki typu bokser. Auto dostępne jest w cenie od 34 400 euro.
W polskich salonach pojawił się właśnie nowy Subaru Outback. To już piąta generacja uterenowionego kombi mającego duży prześwit (200 mm), napęd na cztery koła i silniki typu bokser. Auto dostępne jest w cenie od 34 400 euro
Ostatnia tegoroczna sesja testów zderzeniowych EuroNCAP objęła aż 12 modeli samochodów, wśród których 7 otrzymało maksymalną oceną pięciu gwiazdek.
Subaru Outback – model roku 2015 – można będzie zamawiać od 1 grudnia 2014 r. Auto w salonach pojawi się w roku przyszłym.
Połączenie 150-konnego diesla z bezstopniową skrzynią i napędem na obie osie dało zaskakująco dobry efekt.
Z tym samochodem jest dość dziwacznie. Albo się do niego przyzwyczaisz i bierzesz go w całości takim jaki jest, albo go znienawidzisz. Subaru ma wielu fanów, czy model Outback po faceliftingu utrzyma ich przy sobie?
Czy podwyższone kombi z napędem 4x4 mogą być alternatywą dla SUV-ów? Sprawdzimy to, porównując Audi A4 Allroada, Subaru Outbacka oraz VW Passata Alltracka