Logo

Nowe Subaru Outback 2.5i – w nim osiągi nie są najważniejsze

Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
  • Nowe Subaru Outback jest o 50 mm dłuższe i o 35 mm szersze względem poprzednika
  • Nadal pod maską pracuje wolnossący silnik 2.5, przeprojektowany w 90. proc.
  • Outback zadba byś nie pisał SMS-a podczas jazdy, potrafi także rozpoznać kierowcę
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Większość z nas chciałaby jeździć samochodem dynamicznym, oszczędnym i najlepiej do tego tanim. Jeśli zakup nowego Outbacka chcielibyśmy rozpatrywać wyłącznie w tych kategoriach, to zdecydowanie nie jest to nasz faworyt. Do japońskiego kombi ze zwiększonym prześwitem i napędem na obie osie trzeba podejść inaczej, wręcz wyjątkowo. Spytacie: niby dlaczego? Bo jest w pewnym sensie ewenementem na rynku, autem nie dla każdego i nie mamy tu na myśli wyłącznie ceny zakupu. Przede wszystkim pod maską pracuje rzadko spotykany silnik z przeciwsobnym układem cylindrów, w dodatku o dużej pojemności (2.5), bez doładowania i układu miękkiej hybrydy. Niewysilona jednostka ma 169 KM i współpracuje z bezstopniową przekładnią CVT (Lineartronic). Napęd trafia na cztery koła z rozdziałem (przód:tył) 60:40.

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu