Słowem - wrażenia klasy premium w zwartej, kompaktowej formie
Nie mniej wyrafinowany jest napęd tego samochodu. Znaczek "quattro" wszystko wyjaśnia: tutaj napędzane są cztery koła. Źródło mocy to 4 cylindry, które z pojemności 2 litrów przy pomocy turbosprężarki i technologii bezpośredniego wtrysku paliwa wytwarzają moc 200 KM. I czynią to zaskakująco delikatnie. Żadnego wycia, drgań, szarpania czy tym bardziej nieprzyjemnych sił na kole kierownicy, których przy przednim napędzie raczej nie udałoby się uniknąć.
Audi jedzie jak po szynach
I to tych wykorzystywanych przez superszybką kolej TGV, a nie chybotliwe elektrowozy PKP. Nieważne, czy jest mokro czy sucho, jedziemy po zakręcie czy prosto - A3 zawsze stabilnie trzyma się na czterech "łapach". Przestroga dla tych, którzy pierwszy raz wsiądą do tego auta: A3 z napędem quattro przyspiesza jak rakieta nawet na śliskim, ale hamuje podobnie, jak przy przednim napędzie. Nie zapominajcie o prawach fizyki!
Galeria zdjęć
A3 2.0 TFSI Quattro - 3-drzwiowe anty-GTI
A3 2.0 TFSI Quattro - 3-drzwiowe anty-GTI
A3 2.0 TFSI Quattro - 3-drzwiowe anty-GTI