Nadwozie/jakość
O jego dobre samopoczucie zadba znakomicie wykończone wnętrze, które w wersji po liftingu ma łatwiejszą obsługę. Teraz, by wybrać konkretną stację radiową, nie trzeba koniecznie obsługiwać skomplikowanego systemu iDrive. Wystarczy nacisnąć jeden z ośmiu przycisków na desce rozdzielczej. Żeby mieć frajdę z przełączania biegów dźwigienkami przy kierownicy, nie trzeba zamawiać już skrzyni SMG. Są one dostępne razem z 6-stopniową, automatyczną skrzynią biegów. W wyglądzie zewnętrznym dostrzec można nowy kształt zderzaków oraz świateł, które zarówno z przodu, jak i z tyłu mają diody LED.
Układ napędowy/osiągi
6-cylindrowy turbodiesel "szóstki" wyposażony w sekwencyjne turbodoładowanie (działa 2-stopniowo - najpierw przy niskich obrotach włącza się mała turbina, a następnia duża, wytwarzająca znacznie większe ciśnienie) ma dwa oblicza. Przy delikatnej jeździe (automatyczny tryb pracy skrzyni) jest cichy i oszczędny. Gdy jednak zaczniemy mocno dociskać pedał gazu, zmieniając biegi łopatkami przy kierownicy po uprzednim wciśnięciu na konsoli przycisku Sport, wówczas komfortowe coupé zmienia się w agresywne auto sportowe.
Układ jezdny/komfort
W trybie Sport nastawy zawieszenia zostaną utwardzone, a układ kierowniczy stanie się bardziej bezpośredni. Po wyłączeniu trybu przyciskiem reakcje silnika łagodnieją, a komfort jazdy jest porównywalny do limuzyny klasy wyższej.
Koszty/bezpieczeństwo
Luksusowe coupé z 285-konnym turbodieslem to duży wydatek. Na korzyść tej wersji przemawia ekonomiczny silnik i bogate seryjne wyposażenie.