generację systemu ogniw paliwowych GM i litowo-jonowe baterie, które umożliwiają jazdę na dystansie 483 km (450 km na wodorze i 33 km na zasilaniu bateryjnym). Skroplony gaz przechowywany jest w dwóch zbiornikach mieszczących 6 kg wodoru pod ciśnieniem 700 barów. Prąd wytwarzany przez ogniwa dostarczany jest do przedniego układu napędowego o mocy 70 kW oraz indywidualnych silników elektrycznych umieszczonych w tylnych kołach (każdy o mocy 40 kW). Provoq może pochwalić się bardzo dobrymi osiągami. Do "setki" przyspiesza w 8,5 s, a maksymalna prędkość sięga 160 km/h. Najważniejsze w tym wypadku jest zaś to, że emisję spalin ograniczono do zera. Jedyne, co powstaje w wyniku spalania wodoru w ogniwach paliwowych, to para wodna. Sylwetka samochodu, typowa dla nowoczesnych crossoverów, zachowuje cechy charakterystyczne dla marki: pionowe reflektory i światła tylne, masywny grill i chromowane detale wykończenia. W otworach wentylacyjnych w zderzaku umieszczono porty do ładowania akumulatorów. Warto zwrócić uwagę na atrapę, którą wyposażono w ruchome panele. Zamykają się one podczas jazdy na autostradzie, zapewniając lepszą aerodynamikę, a otwierają przy mniejszych prędkościach, gwarantując skuteczniejsze chłodzenie ogniw. Wbudowane w dach panele słoneczne wspomagają zasilanie pokładowej elektroniki, oświetlenia wnętrza i systemu audio. Provoq porusza się na 21-calowych alufelgach z oponami Michelin Green-X.
Cadillac Provoq - Inspirator
Provoq to wizja tego, czego możemy oczekiwać od przyszłych modeli Cadillaca. Auto zostało wyposażone w 5.