Standardowo auto poruszać się ma na 18-calowych alufelgach, a w opcji oferowane będą koła 20-calowe.Przestronne, 5-miejscowe wnętrze zaprojektowano z dbałością o szczegóły i wysoką jakość materiałów. Połączenie drewna, skóry i aluminium tworzy atmosferę elegancji i luksusu, którą docenią klienci klasy premium. We wpływającym na komfort użytkowania wyposażeniu modelu znajdziemy takie elementy, jak: system nawigacyjny z wysuwanym z konsoli środkowej dużym, kolorowym ekranem, system multimedialny z wbudowanym twardym dyskiem i osobnymi monitorami dla pasażerów podróżujących na tylnej kanapie, dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, aktywne światła oraz otwierana elektrycznie klapa bagażnika.Za bezpieczeństwo odpowiadać będą m.in. przednie, boczne i kurtynowe airbagi, systemy kontroli trakcji, stabilizacji, odłączania pedałów (w momencie kolizji) i zapobiegania dachowaniu oraz strefy pochłaniające energię zderzenia w nadwoziu i zawieszeniu.W podstawowej odmianie źródłem napędu SRX-a będzie silnik 3.0 V6 o mocy 260 KM. Do topowej wersji trafi turbodoładowana jednostka 2.8 V6, dysponująca mocą 300 KM. Obydwie oferowane będą z napędem na przednią oś lub obie (w tej drugiej z elektronicznie kontrolowanym dyferencjałem o ograniczonym uślizgu – eLSD). Moment może być przekazywany w 100 proc. na oś o lepszej przyczepności, a także rozdzielany pomiędzy tylnymi kołami. Produkcja seryjna SRX-a wystartuje w połowie roku.PodsumowanieCadillac kontynuuje odświeżanie swojej oferty modelowej i konsekwentnie trzyma się nietuzinkowego designu. To właśnie stylistyka i wysoka jakość wykończenia będą głównymi zaletami auta w klasie premium. W Europie model pojawi się prawdopodobnie pod koniec tego roku i niewykluczone, że oferta silnikowa zostanie wzbogacona o diesla 2.9 V6 o mocy 250 KM (jednostka ta wcześniej dostępna będzie w modelu CTS).