Zacznijmy od zespołu napędowego. Zamontowany w testowanym egzemplarzu silnik osiąga maksymalnie 141 KM i współpracuje z 5-biegową przekładnią. W przypadku tego modelu wybór tej jednostki okazał się optymalnym rozwiązaniem. Dlaczego? Po pierwsze: cena – za dobrze wyposażone auto (m.in. ABS, ESP, przednie, boczne oraz kurtynowe poduszki powietrzne i klimatyzacja) zapłacimy 60 900 zł.
Po drugie: silnik (141 KM), który ważącemu 1290 kg kompaktowi zapewnia osiągi wystarczające do bezpiecznego poruszania się w każdych warunkach. Dynamiczne ruszanie spod świateł lub wyprzedzanie poza miastem nie są dla Cruze’a problemem. Co równie ważne, jego zawieszenie zestrojono tak, by zapewnić kierowcy maksimum komfortu oraz pełne poczucie panowania nad samochodem.
Cruze to solidnie wykonane, wygodne auto, na które wszyscy zwrócą uwagę. Jednak Corvette nie przypomina.