Nad-wo-zie/ja-kość. Zmienione nadwozie z nowymi reflektorami i zmodyfikowanym "grillem"nadal należy do najoryginalniejszych na naszym rynku i niezmiennie przyciąga wzrok gapiów. Charakterystyczna, wysoka sylwetka sprzyja przestronności wnętrza. W testowanej wersji szyberdach (opcja) ograniczał ilość miejsca nad głowami w przedniej części kabiny, co przeszkadzało wysokim osobom. Z tyłu nikt nie narzekał, tam podróżować można nawet w kapeluszu. Kokpit z powiększonymi i czytelniejszymi wskaźnikami i nową konsolą środkową prezentuje się elegancko. Nowe materiały wykończeniowe są przyjemne w dotyku. Za dużym kołem kierownicy PT Cruisera siedzi się wysoko. Ergonomia obsługi kokpitu nie budzi zastrzeżeń. Fotele - w testowanej wersji Limited seryjnie pokryte skórą i zamszem - mają trochę za krótkie siedziska. Fotel kierowcy wyposażono w wielopłaszczyznową, elektryczną regulację, co pomaga w dobraniu właściwej pozycji. Praktyczne schowki i uchwyty na napoje pozwalają utrzymać porządek. UkLad na-pę-do-wy/osią-gi. Zmodernizowany turbodiesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa Common Rail i turbosprężarką o zmiennej geometrii pracuje teraz ciszej i jest o 29 KM mocniejszy. I to się czuje. O ile poprzednio nadawał się głównie do zrelaksowanych przejażdżek, które zresztą są zgodne z naturą PT Cruisera, o tyle teraz potrafi zadziwić ostrym sprintem. Dobra elastyczność, będąca zasługą wysokiego maksymalnego momentu obrotowego osiąganego w zakresie 1600-3000 obr./min, pozostała bez zmian. To wszystko przy umiarkowanym zużyciu paliwa. W zmianie biegów drażnił trudno wchodzący wsteczny.Układ jezd-ny/kom-fort. Przyzwoity komfort jazdy i dobre trzymanie się drogi to atuty PT Cruisera, które czynią z niego pożądane auto podróżne. Gorzej ze zwrotnością - duża średnica zawracania daje się we znaki zwłaszcza w mieście, gdy trzeba się zmieścić w ciasnym miejscu parkingowym.Kosz-ty/bez-pie-czeń-stwo. Wersja Limited jest droga, ale i bogato wyposażona - zarówno w urządzenia zwiększające bezpieczeństwo (airbagi czołowe i boczne, ABS, kontrola trakcji, reflektory przeciwmgłowe), jak i podnoszące komfort (oprócz wymienionych wcześniej klimatyzacja, elektrycznie otwierane szyby z przodu i z tyłu, podgrzewane fotele, radio z CD). + Oryginalne nadwozie, przestronne wnętrze, pojemny bagażnik, wysoka jakość materiałów, elastyczny i oszczędny turbodiesel, bogate wyposażenie seryjne- Fotele o krótkich siedziskach i słabym trzymaniu na zakrętach, duża średnica zawracania, wysoka cena, trudno wchodzący bieg wsteczny, brak ESP
Chrysler PT Cruiser - Odnowiony klasyk
Amerykanie zdecydowali się odświeżyć PT Cruisera obecnego na naszym rynku od 2000 r. Model z zadatkami na auto kultowe ma teraz nową "twarz", zmodyfikowaną deskę rozdzielczą, bogatsze wyposażenie i mocniejszego diesla.