W odmłodzonych wersjach, dłuższych o kilkanaście milimetrów od dotychczas oferowanych, modyfikacje zauważymy przede wszystkim w przedniej części nadwozia, gdzie nowy wygląd zyskała pokrywa silnika, zderzak i atrapa chłodnicy. Z tyłu zastosowano nowe, krystaliczne szkła w światłach, ale dotyczy to wyłącznie wersji 3-drzwiowej. We wnętrzu zmiany objęły głównie materiały wykończeniowe i kolory tapicerek.Najważniejsze jest jednak wprowadzenie do gamy dwóch nowych benzynowych jednostek napędowych, opracowanych przez BMW Group (stosowane m.in. w obecnej generacji Mini). Pierwsza o pojemności 1,6 l i mocy 120 KM zastąpiła oferowaną dotąd jednostkę 1.6 16V o mocy 110 KM. Druga, z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa, dostępna będzie zamiast wersji 2.0 16V o mocy 143 KM. Z pojemności 1,6 l osiąga ona moc 150 KM i zapewnia Citroënowi bardzo dobrą dynamikę i elastyczność. Silnik ten współpracuje z nową 6-biegową przekładnią manualną i co najważniejsze, charakteryzuje się bardzo ekonomicznym zużyciem paliwa.