co do wysokości (z 3). Dodatkowo, już w Polsce, zainstalowano drugi rząd siedzeń, a przestrzeń pasażerską oddzielono od bagażowej szczelną ścianą.Wszystko wykonano bardzo precyzyjnie i aż dziw bierze, że nie zrobiono tego jeszcze w fabryce. Koszt przeróbki wyniósł 15 690 zł netto. Opisywany model kosztuje od 93 150 zł (netto). Dodatkowe wyposażenie (m.in.: airbag pasażera, klimatyzacja, radio z CDi MP3, radar i kamera cofania) to wydatek 8170 zł (netto).
Citroen Jumper szkoda go dla ekipy remontowej
Gdy dołożymy do tego najmocniejszy, 3-litrowy silnik Diesla, który ma doskonałą elastyczność, to aż chce się wyjechać takim autem w trasę! A gdyby nie dość sztywne resorowanie (biorące się z przeznaczenia pojazdu), można by pomyśleć, że chodzi o limuzynę przynajmniej średniej klasy! Testowy Jumper to wersja Max L3H2, czyli 3. pod względem długości (z maksymalnych 4 wymiarów) i 2.