Brzmi rozsądnie. Przede wszystkim można liczyć na przemyślany projekt. Konstruktorzy zadbali o wysoką ergonomię, dobrą jakość wykończenia i wiele praktycznych detali (np. możliwość złożenia oparcia kanapy przyciskiem w bagażniku).O wnętrzu można by mówić długo w superlatywach, gdyby nie hałasująca roleta w kufrze czy za krótkie siedziska foteli. Wielkość bagażnika? Przeciętna. Nie jest mały (508/1593 l), ale kufry wielu klasowych rywali oferują dodatkowe 30-40 l. Samo ukształtowanie przestrzeni – wzorowe! Dobre wrażenie pozostawił też benzynowy silnik 2.0/140 KM. Płynnie rozwija moc, jest cichy oraz dynamiczny. W teście spalał średnio 9-10 l/100 km, co można uznać za dość dobry wynik. Układ jezdny zupełnie niefrancuski – twardy oraz sprężysty.
Dla każdej rodziny? Test Laguny Grandtour 2.0
84 tys. zł za kombi klasy średniej, z co prawda podstawowym silnikiem, ale za to dobrym wyposażeniem Dynamique, to pomysł Renault na komfortowe, praktyczne auto rodzinne w dobrej cenie.