Niestety.Nadwozie/jakość. W Accencie w ogóle trudno doszukać się wielu nowych akcentów: tylko tył i przód dopasowano do obecnej mody, ilość miejsca wewnątrz nie zmieniła się. Hyundai nie przywiązuje wagi do drobiazgów i szczegółów, jak np. gołe śruby mocujące fotele do podłogi. W nowym modelu zmieniono funkcjonalność i kolorystykę wnętrza. Panel centralny wykonany jest w czarnym kolorze.Układ napędowy/osiągi. W Accencie model 2003 Hyundai obiecuje dziewięć koni więcej jednocześnie przy niższym zużyciu paliwa. Spełnia pierwszą obietnicę, drugiej niestety nie. Mała limuzyna osiąga 84 KM. Dwunastoprocentowy wzrost mocy w stosunku do poprzednika odczuwa się już na pierwszych kilometrach. Nowe wydanie jest żwawsze i przyspiesza od zera do 100 km/h w 12,6 sekundy. Ta wartość budzi respekt. Jednak elastyczność nie stanowi najmocniejszej strony Hyundaia. Auto jednak za dużo pali: fabryka obiecuje zużycie 6,4 litra na 100 km. W praktyce Accent potrzebuje 8,6 litra. Taka wartość nie przystoi w dzisiejszych czasach jednostce o pojemności 1,3 litra. Kulturą pracy silnika przypomina poprzednika. Na wysokich obrotach "czterocylindrowiec" mocno hałasuje. W testowym modelu skrznia biegów nie spisywała się najlepiej. Drugie i trzecie przełożenie miało tendencje do haczenia. Układ jezdny/komfort. Silnik ochoczo reaguje na ruchy pedału gazu i przekazuje moc na sztywno zestrojoną oś przednią. Zawieszenie w mieście spisuje się znakomicie. Przy dużych prędkościach nie czuje się już tak dobrze. Podczas włączania biegu wstecznego ręka uderza w fotel pasażera. Nie jest to wprawdzie żadna katastrofa, ale pokazuje, że Hyundai nie zwraca uwagi na szczegóły. Hamulce dość przyzwoite, choć nie rewelacyjne.Koszty/bezpieczeństwo. Odświeżony Hyundai oferowany jest na krajowym rynku tylko z silnikami: 1.5 90 KM i 1.5 CRDI 82 KM. Benzynowej jednostki 1.3 84 KM póki co nie ma i na razie Hyundai nie przewiduje wprowadzenia jej na polski rynek. Testowana wersja pochodziła z rynku niemieckiego. Tam pakiet wyposażenia GLS oferuje całkiem sporo: klimatyzację manualną, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, zamek centralny, ale także podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne.