Bez dopłaty mamy: 4 airbagi, ABS, klimatyzację, radio z CD czy elektrycznie regulowane szyby oraz lusterka. Cieszy również przestronna z przodu kabina z dobrymi materiałami wykończeniowymi. W wersji Wildtrak siedzenia pokryto skórzaną tapicerką. Szkoda tylko, że z tyłu siedzi się niezbyt wygodnie. Przednie fotele pod tym względem są bez zarzutu.
Duża przestrzeń ładunkowa to kolejna zaleta samochodu. Wyłożono ją wykładziną, a na podłodze nie zabrakło punktów kotwiczenia ładunku. W testowanej wersji w standardzie znalazła się również roleta zakrywająca pakę. Możliwości terenowe pojazdu są przeciętne. Na stałe napędzane są tylne koła, a napęd przednich dołącza się „na sztywno” za pomocą dźwigni. Szkoda tylko, że tę czynność można wykonać jedynie na postoju, a poza tym po wyłączeniu napędu trzeba jeszcze pamiętać o rozłączeniu przednich piast klawiszem.
Podczas jazdy w terenie nie pomogą też parametry nadwozia. Kąt natarcia wynosi 32 stopnie, a zejścia 21 stopni. To przeciętne wartości w porównaniu z konkurentami. Za to na asfalcie docenimy dobrze zestrojone zawieszenie, które tłumi większość wybojów, oraz silnik nadający autu dobrą dynamikę.