Zresztą niewielu właścicieli CR-V ma potrzebę pokonywania tym autem bezdroży. Wybierają je często panie, którym bardzo odpowiada podwyższone zawieszenie, wysoka pozycja za kierownicą, dobra widoczność do przodu i na boki, poczucie bezpieczeństwa oraz wysoki komfort podróżowania nawet po drogach o złej nawierzchni.CR-V jest autem bogato wyposażonym, dającym dużo radości z jazdy. Testowana wersja pod maską miała mocnego diesla 2.2 i-CTDi, rozwijającego moc 140 KM.Niestety, wersja z silnikiem Diesla wyposażana jest tylko w 6-stopniową skrzynię ręczną. Panie na pewno wolałyby "automat" (dostępny z silnikiem benzynowym 2.0 - 150 KM). Diesel okazuje się dynamiczny i elastyczny (zapewnia to wysoki moment obrotowy 340 Nm, dostępny już od 2 tys. obr./min). Wnętrze jest bardzo wygodne, a miejsca z przodu i z tyłu wystarczy nawet dla wysokich osób. Użyteczną funkcją będzie możliwość przesuwania tylnej, dzielonej kanapy. Można w ten sposób regulować pojemność bagażnika. Dostęp do niego jest łatwy, próg ma niewielką wysokość. Trzeba uważać na skapującą z unoszonej do góry klapy bagażnika wodę - może poplamić nam ubranie. Na słowa krytyki zasługują za małe schowki i kieszenie w drzwiach.Poza tym wnętrze zostało dopracowane - materiały wysokiej jakości, dobrze spasowane. W CR-V drążek zmiany biegów umieszczony jest wygodnie - na panelu środkowym. Biegi wchodzą precyzyjnie.
Honda CR-V - Nie udaje terenówki
Najnowsza wersja Hondy CR-V nawet nie próbuje udawać, że jest autem terenowym. Gdy popatrzymy z boku, bardziej przypomina nadmuchane kombi niż terenówkę.