I rzeczywiście – nadwozie okazuje się wystarczająco przestronne, miejsca z przodu i z tyłu będzie dość nawet dla rosłych pasażerów. Pojemny i funkcjonalny jest też bagażnik. Jego wielkość można regulować, przesuwając wzdłuż nadwozia tylne siedzenia, które w razie potrzeby da się również w prosty sposób złożyć.Udany jest także zespół napędowy pojazdu. Silnik porusza autem żwawo i pracuje cicho.Benzynowa Honda ustępuje znakomitej wersji wysokoprężnej tylko pod względem kosztów paliwa. Dosyć często sięgać trzeba do drążka 6-biegowej przekładni. Nie jest to jednak irytujące, bo do jej pracy nie można mieć zastrzeżeń, a sam drążek umieszczono pod ręką kierowcy (dosłownie) – w konsoli środkowej. W odróżnieniu od wielu rywali CR-V nie sprawia na asfalcie wrażenia ociężałego, ale jeszcze przyjemniej zaskakuje, gdy się go opuści. Na polnych czy leśnych drogach trzeba wprawdzie prowadzić uważnie (prześwit!), jednak komfort jazdy okazuje się zaskakująco wysoki. W rezultacie Honda to świetne auto dla tych, którzy często muszą jeździć daleko od szosy. Cena wersji Executive jest dość wysoka, ale bogate wyposażenie ją uzasadnia.
Honda CR-V wybojów się nie boi
Choć Honda CR-V ma napęd na 4 koła, to nawet nie próbuje udawać terenówki – i dobrze, bo przy niespełna 20-centymetrowym prześwicie byłoby to po prostu śmieszne. Z zewnątrz samochód wygląda jak niewielki van czy może po prostu duże kombi.