Zachowanie układu kierowniczego jest spontaniczniejsze, jednak Sonata nie stała się przez to autem bardziej sportowym. I nie musi, bo jej mocna strona to komfort podróżowania. Diesel bardzo chętnie wkręca się na obroty, nie jest przy tym głośny. Średnie zużycie paliwa na poziomie 6,9 l/100 km wypada nieźle na tle klasy.Czy warto kupić?Sonata jest bezpretensjonalną limuzyną klasy średniej. Bogate wyposażenie i nowoczesny, oszczędny diesel sprawiają, że można brać ją pod uwagę jako np. alternatywę dla Passata. Szkoda tylko, że Koreańczycy nie zdecydowali się na produkcję wersji kombi.
Hyundai Sonata 2.0 CRDI - test modelu po liftingu
Sonata to nadal typowy „koreańczyk”. Optycznie trochę odstający od konkurencji, ale oferujący przyzwoite wykończenie obszernego wnętrza.
Auto Świat
Hyundai Sonata 2.0 CRDI - test modelu po liftingu