Auto zaprojektowane zostało na płycie podłogowej wykorzystywanej przez model Jazz. Z tym ostatnim dzieli też większość podzespołów mechanicznych, jednostkę napędową i projekt wnętrza. Największe różnice widać w stylistyce.City nie jest tylko wersją sedan Jazza. Wyróżnia się innym kształtem reflektorów, zderzaka i większą atrapą z chromowaną listwą. Umiejętnie "dołożona" trzecia bryła nadwozia z dużymi lampami wcinającymi się w błotniki sprawia, że auto wygląda dynamicznie i dość zgrabnie. Od Jazza jest dłuższe o 560 mm, szersze o 15 i niższe o 40 mm.Wnętrze oferuje przyzwoitą przestronność i jakość wykończenia. Podobnie jak w Jazzie tylną kanapę łatwo się składa i dostosowuje do aktualnych potrzeb. W zależności od konfiguracji do dyspozycji użytkownika jest 500-litrowy bagażnik, który powiększa się po złożeniu oparć siedzeń, lub dodatkowa przestrzeń za fotelami przednimi, gdy do góry podniesione zostaną siedziska. Ta ostatnia opcja umożliwia przewożenie przedmiotów o wysokości do1245 mm.3 pakiety wyposażenia, jedna wersja silnikowaModel dostępny będziew 3 wersjach wyposażeniowych: S, LS i ES. W podstawowej standard obejmie m.in.: 2 airbagi, napinacze pasów, elektrycznie sterowane lusterka, fotel kierowcy z regulowaną wysokością, radio z odtwarzaczem CD i zderzaki w kolorze nadwozia. W LS znajdą się ponadto podgrzewane lusterka, chromowane klamki wewnętrzne, klimatyzacja i system "bez kluczyka" (zdalne otwieranie zamków drzwi), a w ES boczne poduszki, lampy przeciwmgłowe, 15-calowe alufelgi i składane lusterka zewnętrzne.City wyposażono w benzynową jednostkę o pojemności 1339 ccm i mocy 83 KM. Podstawowa zaleta tego silnika to ekonomiczne zużycie paliwa. Napęd na przednie koła przekazywany jest za pośrednictwem 5-stopniowej skrzyni manualnej. W opcji dostępna będzie półautomatyczna przekładnia CVT z 7 przełożeniami.Oferta cenowa ma być zbliżona do Jazza, który w porównywalnej wersji LS kosztuje 51 tys. zł. To oznacza, że City nie będzie należało do najtańszych modeli w tej klasie aut.