Kokpit z dużą ilością plastiku nie jest już tak atrakcyjny, chociaż opcjonalna skórzano-alcantarowa tapicerka sprawia świetne wrażenie. Bogate wyposażenie seryjne z dwustrefową klimatyzacją i zestawem audio Bose umila stanie w korkach. Ypsilon z racji skromnych gabarytów i niewielkich możliwości transportowych jest bowiem typowym autem miejskim.Mały diesel z wtryskiem Common Rail nie czyni z Ypsilona rakiety, ale pozwala sprawnie poruszać się w ruchu ulicznym. Jest przy tym dość powściągliwy w zużyciu paliwa, dlatego wybaczamy mu nieprzyjemne i zupełnie nieodpowiednie do stylowego wyglądu dźwięki, jakie wydaje z siebie zaraz po uruchomieniu. Najmniej podobała się nam cena Ypsilona w stylu Momo, zwłaszcza że za najatrakcyjniejsze detale trzeba dopłacać.
Lancia Ypsilon - Designerski "maluch"
Mała Lancia dostępna jest od niedawna z dieslem Multijet, który w testowanej przez nas wersji Sport Momo Design osiąga moc 105 KM. Autko zwraca uwagę przede wszystkim oryginalną stylizacją, do której należy lakier Bicolore (tylna część nadwozia i dach matowy; dopłata 3200 zł).