IS C, którego oficjalna premiera odbyła się podczas salonu paryskiego, technicznie bazuje na wersji sedan. Ma identyczną pokrywę silnika, reflektory, klamki drzwi i lusterka, natomiast resztę elementów nadwozia dostosowano do specyfiki modelu. Powiększono m.in. tylny zwis w celu zapewnienia wystarczającej przestrzeni dla składanego dachu i bagaży użytkownika (dwie torby golfowe w coupé i jedna w cabrio). Inny kształt zyskały również tylne lampy z diodami LED, a w zintegrowany spoiler na klapie bagażnika wmontowano światło stopu. IS C może pochwalić się jednym z najlepszych w klasie współczynników oporu powietrza Cx=0,29 i według zapewnień koncernu bardzo niskim poziomem zawirowań powietrza w części pasażerskiej podczas jazdy z otwartym dachem. Pozytywnie na komfort użytkowania wpłynie również wyposażenie modelu w wysokiej klasy system audiofirmy Mark Levinson oraz automatyczna klimatyzacja, która dopasowuje siłę nawiewu do prędkości (w fazie cabrio). Nad bezpieczeństwemczuwają systemy znane z sedana, w tym m.in.:układ kontroli stabilności VSC, system zintegrowanego zarządzania dynamiką pojazdu VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management), a także Pre-Collision System, który może ostrzegać kierowcę przed potencjalnym zagrożeniem. Poza dwukomorowymi przednimi poduszkami powietrznymi IS C otrzyma też powiększone airbagi boczne zapewniające lepszą ochronę głowy kierowcy i pasażera podczas uderzeń w bok auta. Standard to także pałąki przeciwkapotażowe.Źródłem napędu nowego Lexusa będą silniki benzynowe: 2.5 V6 o mocy 204 KM lub 3.5 V6 o mocy 306 KM.