Przed kierowcą są czytelne wskaźniki, a konsolę środkową wykończono metalizowanymi okładzinami. Fotele są wygodne i dobrze podpierają z boku. Przestronnie jest w obydwu rzędach siedzeń. Za to bagażnik o pojemności 440 l jest za mały jak na pojazd tej wielkości. Silnik testowanej wersji zapewnia Lexusowi doskonałą dynamikę. Gwałtowne przyspieszanie powoduje wciśnięcie podróżujących w oparcia foteli. Jednostka jest bardzo cicha. Jednak przy tej mocy trzeba się liczyć z wysokim spalaniem. Współpracujący z silnikiem "automat" zmienia biegi szybko i bez szarpnięć. Zawieszenie dobrze tłumi nierówności nawierzchni, a jednocześnie sprawia, że pojazd jest stabilny podczas szybkiej jazdy na zakrętach. Przeszkadza tylko mało precyzyjny układ kierowniczy. Napęd na cztery koła sprawia, że samochód bez problemu porusza się na śliskich nawierzchniach. Jednak na prawdziwych bezdrożach RX sobie nie poradzi.
Lexus RX 350 - Indywidualista z napędem 4x4
Nietypowy wygląd karoserii wzbudza zainteresowanie innych kierowców. Auto ciekawie wygląda także we wnętrzu.