Nie ma się jednak co łudzić - jazda pod gołym niebem możliwa jest tylko z niewielkimi szybkościami, bo przy wyższych szalejący wiatr staje się udręką. Pomocne okazują się wówczas windschott za przednimi siedzeniami oraz podniesienie szyb, co zmniejsza zawirowania. Jednak delektowanie się wolną jazdą z wiatrem we włosach jest i tak znacznie przyjemniejsze niż szaleńcza podróż. Pomimo czterech foteli Colta CZC zaakceptują tylko dwie osoby siedzące z przodu. Jest tu wystarczająco dużo miejsca, podczas gdy z tyłu nawet dzieciom zabraknie swobody. Jazda tym kabrioletem jest również przyjemnością z powodu zastosowanego silnika. Ponad 100 KM pozwala na sprawne przyspieszanie. "Setkę" uzyskuje się w 10,3 s, co jest dobrym osiągnięciem. Na akceptowalnym poziomie kształtuje się zużycie paliwa. Zawieszenie zostało sztywno zestrojone i pokonywanie wybojów nie jest przyjemne. Prowadzenie na zakrętach okazuje się w porządku, pod warunkiem, że podczas dynamicznej jazdy nie odejmiemy gazu. W takiej sytuacji tył zaczyna wyjeżdżać na zewnątrz zakrętu (nadsterowność). W opanowaniu auta przeszkadza dodatkowo niezbyt precyzyjny układ kierowniczy.
Galeria zdjęć
Mitsubishi Colt Cabriolet - Kabriolet na cały rok
Mitsubishi Colt Cabriolet - Kabriolet na cały rok
Mitsubishi Colt Cabriolet - Kabriolet na cały rok