Nadwozie/jakość
Z przodu wnętrzu trudno zarzucić ciasnotę, miejsca jest pod dostatkiem dla każdego. Z tyłu gorzej, ale dwie osoby podróżują dość wygodnie. Elektryczna regulacja ustawienia fotela oraz położenia kierownicy (w dwóch płaszczyznach) umożliwia dopasowanie ustawień do preferencji użytkownika.
Za świetny pod względem ergonomii można uznać firmowy zestaw głośnomówiący: telefon umieszczony jest w podłokietniku, a podstawowe przyciski sterujące (głośność, odbieranie i kończenie rozmowy) na kierownicy.
Bardziej zaawansowane funkcje dostępne są poprzez system Comand przeznaczony również do obsługi systemu audio oraz nawigacji satelitarnej. Ten natomiast składa się z wielu małych przycisków, obsługa nie jest intuicyjna i wymaga przestudiowania obszernej instrukcji obsługi, a ponadto praktyki. Dla bezpieczeństwa Comandem najlepiej "bawić się" na postoju.
Układ napędowy/osiągi
Trzeba przyznać, że choć skrzynia reaguje na polecenia kierowcy z wyczuwalnym opóźnieniem, silnik o mocy prawie 200 koni napędza SportCoupé z łatwością, a hałas wytwarzany przez jednostkę napędową jest skutecznie filtrowany dzięki dobremu wygłuszeniu. Przekładnia zmienia biegi płynnie i komfortowo, odbierając autu "sportowy pazur".
Układ jezdny/komfort
Na suchej nawierzchni szerokie opony SportCoupé utrzymują auto na ostrych zakrętach nawet przy bardzo dużej prędkości. Powolne, ale ciasne zakręty miejskie można pokonywać właściwie bez zmniejszania prędkości.
Natomiast na śliskiej nawierzchni auto wykazuje wyraźną tendencję do nadsterowności, która kompensowana jest przez czujny układ ESP. Zmniejsza on jednak równocześnie prędkość samochodu, i to wyraźnie, w ekstremalnych przypadkach aż do zatrzymania auta.
Amatorzy mocnych wrażeń mają jednak wybór: układ daje się całkowicie odłączyć. Jeżeli chodzi o komfort resorowania, to jak na coupé jest wyśmienity. Konstruktorzy położyli nacisk przede wszystkim na wygodę podróżowania niezależnie od jakości nawierzchni.
Koszty/bezpieczeństwo
Cztery airbagi, kurtyny dla jadących z przodu i z tyłu, system rozpoznający obecność pasażera lub fotelika dziecięcego z przodu, ESP i wiele innych należą do standardu. Wszystko to jednak kosztuje: SportCoupé 230 Kompressor "zaczyna się" od 134 tys. złotych.