To o 235 l więcej niż w poprzedniczce, od której nowa Fabia kombi jest dłuższa o 7 mm i o 46 mm wyższa. Oferta jednostek napędowych obejmie silniki znane z odmiany hatchback, w tym 3 benzynowe: 1.2 12V/69 KM, 1.4 16V/85 KM i 1.6 16V/105 KM oraz 3 wysokoprężne: 1.4 TDI/69 KM, 1.4 TDI/80 KM i 1.9 TDI/105 KM. Dwa ostatnie dostępne będą z filtrem cząstek stałych. Benzynowa wersja 1.6 oferowana może byç opcjonalnie z 6-biegową, automatyczną skrzynią biegów. Na rynku niemieckim ceny modelu zaczynać się mają od 10,7 tys. euro. Drugim wiosennym debiutantem będzie kolejna generacja Chevroleta Aveo hatchbacka. Najpierw w ofercie pojawi się odmiana 5-drzwiowa, a później dołączy model 3-drzwiowy. W aucie zwraca uwagę bardziej wyrazista stylistyka nadwozia i zupełnie nowe wnętrze z lepszymi materiałami wykończeniowymi. Aveo dostępne będzie z silnikami benzynowymi o pojemności 1,2 l i mocy 84 KM oraz 1,4 l i mocy 98 KM (opcjonalnie z automatyczną skrzynią biegów). Produkcja nowego Aveo hatchbacka wystartuje na wiosnę w fabryce na Żeraniu.
Nowe Aveo oraz Fabia kombi - Nowości segmentu B
Pierwszy z nich - Skoda Fabia kombi - będzie bezpośrednim konkurentem dla opisywanego obok Renault Clio Grandtoura. Druga generacja czeskiego modelu będzie mogła pochwalić się imponującą (jak na segment B) przestrzenią ładunkową o pojemności 480 l przy standardowym ustawieniu siedzeń i aż 1460 l po złożeniu tylnej kanapy.