Obok nowego Berlingo pojawia się także bliźniaczy Peugeot Partner Tepee.Oba auta o dość kanciastej sylwetce charakteryzują się ogromnym i uniwersalnym wnętrzem. To prawdziwe hale na kołach, które każdy może dowolnie zagospodarować według swego zapotrzebowania – do pracy lub wypoczynku. Nowe Berlingo i Partner Tepee zaskakują bogactwem możliwości zaadaptowania wnętrza. Zastosowano tu ulepszony system Modutop/Zenith. Teraz ma on zmieniony wygląd i zawiera schowek nad przednią szybą, centralny nad pierwszym i drugim rzędem siedzeń oraz bardzo pomysłowy pojemnik nad bagażnikiem z dostępem z dwóch stron. W opcji znajduje się także wewnętrzny bagażnik dachowy, który pozwala transportować pod dachem długie przedmioty.Znajdziemy także szereg innych schowków (w podłodze, w fotelach, na desce rozdzielczej przed kierowcą). Łącznie ich pojemność wynosi 170 l. Złożenie trzech tylnych foteli powiększy pojemność bagażnika z 505 do 3000 l. Dostęp do kufra mamy przez podnoszoną tylną klapę lub też przez otwierane w niej okno. Za kierownicą nowego Berlingo/Partnera siedzi się dość wysoko. Fotele są wygodne, co sprzyja jeździe podczas długich, wakacyjnych eskapad. Niestety, na zakrętach auto nieco pływa. Jest to sprawa miękkiego zawieszenia, które na pewno sprawdzi się na naszych wyboistych drogach. Klienci do wyboru będą mieli pięć silników – dwa benzynowe 1.6 16V o mocy 90 i 110 KM oraz trzy wysokoprężne HDI 75, 90 i 110 KM (ten ostatni został wyposażony w filtr cząstek stałych FAP).Wprowadzenie nowych wersji Citroëna i Peugeota nie oznacza, że już niebawem z salonów znikną ich poprzednicy. Te nazywać się będą obecnie Berlingo First i Partner Origin, a w produkcji pozostaną aż do chwili, gdy zainteresowanie nimi osłabnie.
Nowe miejskie furgony Citroena i Peugeota - Hale na kołach
Wprowadzony do produkcji w 1996 roku Citroën Berlingo zapoczątkował nową linię pojazdów – kombivanów. Teraz na drogi wyjeżdża kolejny jego model.