Logo

Peugeot 207 CC - Doskonały na podryw

Krzysztof Koniuszewski
Krzysztof Koniuszewski

Na tylnej kanapie na brak miejsca narzekać będą nawet dzieci. Otwarcie lub zamknięcie dachu nie wymaga żadnej innej czynności poza naciśnięciem guzika. Można to zrobić w czasie jazdy z prędkością nieprzekraczającą 10 km/h i trwa to 25 s.Przyjemność w sezonie, nowoczesne silnikiPeugeot 207 CC prowadzi się pewnie i dostarcza wiele frajdy z jazdy z otwartym dachem. Niestety w Polsce z tej przyjemności będzie można korzystać zaledwie przez kilka miesięcy. Pod maską może znaleźć się jeden z 3 silników (2 benzynowe i diesel). Słabsza jednostka benzynowa (120 KM) powstała we współpracy z Grupą BMW. Jest to zaawansowany technologicznie silnik - system zmiennego otwarcia zaworów dolotowych stanowi uzupełnienie układu ciągłej zmiany faz rozrządu na wałkach dolotowym i wydechowym. Rozwiązanie to gwarantuje mniejsze zużycie benzyny. Diesla wyposażono w filtr cząsteczek stałych FAP.Podstawowa jednostka benzynowa może współpracować z "automatem" Tiptronic, z funkcją sekwencyjnej zmiany przełożeń. W czasie jazdy do 80 km/h przy podniesionych bocznych szybach głowy pasażerów siedzących na przednich fotelach nie są narażone na zawirowania powietrza. W razie dachowania pałąki kapotażowe wystrzeliwane są pirotechnicznie. Wnętrze wykończono starannie i dobrymi jakościowo materiałami. Deska rozdzielcza i sportowe fotele mogą być obszyte skórą (5,5 tys. zł). 207 CC w wersji Intense ma klimatyzację manualną, w Sporcie - automatyczną, 2-strefową. Drugą wyposażono w czujnik nasłonecznienia poprawiający komfort termiczny w przypadku zmian natężenia światła (np. przy wjeździe do tunelu), automatycznie zamykany wlot powietrza po uruchomieniu spryskiwacza szyby - dzięki temu zapach płynu nie przedostaje się do wnętrza auta. W momencie przeobrażenia "207" z coupé w kabriolet układ klimatyzacji uwzględnia otwarcie kabiny, temperaturę zewnętrzną i nasłonecznienie."207 CC" ma w standardzie airbagi czołowe i boczne, ABS, klimatyzację, radio z CD i MP3, światła przeciwmgłowe, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane) oraz felgi stalowe. Opcjonalnie można dołożyć 16-calowe alufelgi (2,2 tys. zł), czujnik parkowania (1,2 tys. zł), ESP (2,5 tys. zł).

Autor Krzysztof Koniuszewski
Krzysztof Koniuszewski
Powiązane tematy: Nowe
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu