Czy jego następca powtórzy taki sukces?Zadanie nie będzie łatwe, bo o ile 206 CC bardzo długo musiało czekać na konkurentów, o tyle 207 CC staje do walki na dość dobrze "ubitej ziemi". Ale trzeba przyznać, że ma spore szanse. Dlaczego? Po pierwsze, auto doskonale wygląda - świetnie dobrane proporcje i agresywny design przodu zaczerpnięty z hatchbacka sprawiają, że wróżymy mu świetlaną przyszłość. Po drugie, coubécabrio Peugeota, choć nadal to klasyczny pojazd 2+2, jest teraz sporo większe, a obsługa dachu ogranicza się jedynie do wciskania klawisza - żadnych mechanicznych blokad jak w 206 CC. Bardzo ciekawie wygląda oferta silników (wszystkie o pojemności 1,6 l). Jednostki benzynowe pochodzą ze współpracy z BMW i napędzają także nowe Mini (słabsza może być wyposażona w "automat"). Silnik wysokoprężny to efekt "starej znajomości" z Fordem (w 207 CC jest standardowo wyposażony w filtr cząstek stałych). Sprzedaż nowego Peugeota rozpocznie się wiosną przyszłego roku.PB
Peugeot 207CC - Idealne proporcje
Peugeot 206 CC to niekwestionowany hit - przez 6 lat z taśm produkcyjnych zjechało ponad 360 tys. egzemplarzy tego modelu.