To salon na kołach, który jednak nie zyskał takiego prestiżu, jak Mercedes klasy E, BMW 5 czy Audi A6. Wersja z silnikiem 2.7 HDi o mocy 204 KM zapewnia bardzo dynamiczną i płynną jazdę - to ostatnie dzięki automatycznej, 6-stopniowej skrzyni, która wręcz niewyczuwalnie zmienia biegi.Ale uwaga - z powodu dużej masy auta, dobrego wyciszenia i świetnego, miękkiego zawieszeniakierowca nie czuje prędkości. Układ hamulcowy jest skuteczny. Mimo miękkiego zawieszenia samochód - nawet przy ostrym hamowaniu - nie nurkuje.W testowanej wersji Platinum tapicerka jest skórzana. Fotele są obszerne i wygodne. Wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa - kompletne. Zaskakuje nieco fakt, że mający 4,9 m długości samochód nie ma superobszernego wnętrza. Z tego powodu wysoki kierowca może mieć kłopoty z nogami, podobnie pasażerowie tylnej kanapy.
Peugeot 607 - Lew z aspiracjami
Flagowy model Peugeota próbuje konkurować z niemieckimi luksusowymi limuzynami. 607 oferuje bogate wyposażenie i niesamowicie wygodne podróżowanie.