524-litrowy kufer po rozłożeniu siedzeń powiększa się do 1595 l. Niski próg załadunku ułatwia wkładanie bagaży. 160 KM pod maską pracuje cicho i bardzo efektywnie. 380 Nm wyraźnie czuć już przy niskiej prędkości obrotowej i auto błyskawicznie reaguje na wciśnięcie pedału gazu. Z dynamicznym usposobieniem silnika współgra charakterystyka zawieszenia, które jest przyjemnie sprężyste, nawet trochę twarde, ale jednocześnie zapewnia wysoki komfort podróżowania.Na polskim rynku silnik 2.0 dCi dostępny jest tylko z nadwoziem hatchback. W kombi najmocniejszy diesel to 130-konny 1.9 dCi, który z pakietem Privilége kosztuje 86 200 zł.
Galeria zdjęć
Renault Megane Grandtour: Utalentowane kombi i dynamiczny diesel
Renault Megane Grandtour: Utalentowane kombi i dynamiczny diesel
Renault Megane Grandtour: Utalentowane kombi i dynamiczny diesel