Poszerzone błotniki, zderzaki i listwy progowe oraz tylny spoiler dachowy, chromowana rura wydechowa i 16- lub 17-calowe (opcja) alufelgi podkreślają sportowy charakter. We wnętrzu m.in. profilowane fotele, aluminiowe nakładki na pedałach i osobny obrotomierz za kołem kierownicy. Pod maskę RS-a trafił silnik benzynowy o poj. 1,6 l i mocy 133 KM, zapewniający wzorową dynamikę jazdy. Jednostka lubi wysokie obroty (maksymalna moc osiągana jest przy 6750 obr./min) i brzmi przyjemnie basowo. Sztywniejsze zawieszenie i szerszy rozstaw kół (przód: +60 mm, tył: +59 mm) gwarantują dobrą stabilność. Polskiej ceny jeszcze nie znamy. Niemiecka jest atrakcyjna.
Renault Twingo RS - Bradzo ognisty maluch
Na początku przyszłego roku w polskiej ofercie Renault pojawi się topowa wersja małego Twingo, przygotowana przez dział Renault Sport. Twingo RS wyróżnia się dynamiczną stylizacją nadwozia.